جلسه روسای استان‌های دانشگاه آزاد با دکتر طهرانچی برگزار شد/ رونمایی از سامانه «دان»

جلسه روسای مراکز استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی با دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، شب گذشته به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه روسای مراکز استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی شب گذشته (شنبه ۲۴ اسفند) به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

در این جلسه دکتر طهرانچی در جریان آخرین وضعیت و اقدامات واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای مقابله با ویروس کرونا و خدمات بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و بهداشتی، مراکز رشد، واحد‌های فناور و آزمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه قرار گرفت.

در ادامه این جلسه دو ساعته، آخرین وضعیت برگزاری کلاس‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی، مورد بررسی قرار گرفت و سامانه آموزش غیرحضوری برخط «دان» رونمایی شد.

سامانه «دان» (برگرفته از واژه دانایی) به همت ستاد مرکزی آموزش غیر حضوری دانشگاه آزاد اسلامی طراحی و اجرا شده است و این امکان را برای تمامی دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فراهم می‌کند تا بتوانند با استفاده از تلفن همراه هوشمند یا رایانه، به صورت آنلاین از خدمات آموزشی دانشگاه استفاده کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی با هدف ایجاد آرامش و رفع نگرانی دانشجویان و خانواده آنها و اساتید این دانشگاه از تمامی امکانات و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات خود استفاده کرده تا بتواند خدمات شایسته و در شأن دانشجویان این دانشگاه را ارائه کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063710

وب گردی

وب گردی