راه اندازی تلفن قصه‌گو برای سرگرمی کودکان در زمان شیوع بیماری کرونا

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از راه‌اندازی تلفن قصه‌گو برای سرگرمی کودکانی که این روزها بر اثر شیوع بیماری کرونا مجبور به در خانه ماندن هستند، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی حیدری نجات با اشاره به راه اندازی خط تلفن قصه گو ۰۲۱۶۴۲۷ تحت عنوان مهرگویان، گفت: این روزها که کودکان به دلیل شیوع بیماری کرونا مجبور به درخانه ماندن هستند، این خط تلفن با هدف تسهیل مدیریت کودکان در داخل خانه و حمایت روحی وروانی از کودکان که مجبور به ماندن در فضای خانه برای دوری ازبیماری هستند، راه اندازی شده است.

وی درباره محتوای قصه های پخش شده از طریق خط تلفن مهرگویان، افزود: محتوای این قصه ها هماهنگ با اصول واهداف انسانی جمعیت هلال احمر است.

به گفته رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، والدین می توانند از این خط تلفن به عنوان فرصتی برای رفع خستگی احتمالی در ایامی که کودکان را نمی توانند بیرون از خانه ببرند، استفاده کنند.

حیدری نجات تاکید کرد: طی چند روز آینده امکان ضبط قصه های کودکان توسط اپراتور این خط هم فراهم می شود.

سازمان جوانان جمعیت هلال احمر سازمانی داوطلب محور، اصول مدار و دارای تعامل سازنده با جهان است که با ترویج روحیه بشردوستی، ایثار، تعاون، سازگاری اجتماعی و مسئولیت پذیری میان جوانان، ظرفیت آنها را برای افزایش برخورداری انسان ها از کرامت، سلامت، محیط زیست سالم، صلح و احترام به کار می گیرد.

این سازمان، نهادی مردمی و تخصصی در امور جوانان است که با انجام مطالعات راهبردی در زمینه اصول، اهداف و ارزش های نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، برای ارائه خدمات آموزشی هدایتی و تربیتی جوانان را جذب، توانمند و در قالب تیم های ورزیده، سازماندهی می کند تا بتوانند از طریق انجام فعالیت های خداپسندانه، بشردوستانه، امدادی، عام المنفعه و داوطلبانه با دیگران تعامل کرده و امور خود و جامعه را به طور موثری اداره و هدایت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063716

وب گردی

وب گردی