نماز جمعه و کلیه مراسمات فرهنگی آموزشی حرم حضرت زینب(س) متوقف شد

با دستور مسئول دفتر نمایندگی رهبر معظم انقلاب در سوریه، جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا کلیه برنامه های عمومی حرم حضرت زینب(س) همچون نماز جمعه و کلاس های فرهنگی و آموزشی متوقف شدند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در پی دستور آیت الله طباطبایی تولیت مصلی حرم حضرت زینب (س) و نماینده رهبر انقلاب در سوریه، نماز جمعه و تمامی مراسمات و برنامه های فرهنگی و آموزشی حرم حضرت زینب(س) تا اطلاع ثانوی لغو شد.

این خبر می افزاید صبح امروز بنابر اعلام نظر وزارت بهداشت و وزارت اوقاف سوریه به مراکز و عموم مردم مبنی بر کاهش تجمعات به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این کشور، با دستور آیت الله طباطبایی مقرر گشت تا اطلاع ثانوی تمامی مراسمات، برنامه ها و کلاس هاس فرهنگی و آموزشی حرم مطهر حضرت زینب(س)، مسجد و مجتمع فرهنگی آموزشی امام خمینی (ره) (تابع دفتر رهبری در سوریه) و سایر مراکز و مساجد تابعه لغو شود.

همچنین مقرر گشت مراکز پاسخگویی حضوری به مسائل شرعی و مشاوره حرم مطهر تعطیل و با فراهم کردن بستر های مناسب و اعلام آن، زائران و عموم مردم از طریق سامانه و تماس تلفنی بتوانند پاسخ سوالات و مسائل شرعی خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063760

وب گردی

وب گردی