تشکیل قرارگاه جهادی تولید ماسک حضرت زینب (س)

قرارگاه جهادی حضرت زینب (س) جهت تولید و توزیع ماسک بهداشتی برای کادر درمانی در فرهنگسرای خاوران تشکیل شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، رئیس فرهنگسرای خاوران در خصوص اقدامات جهادی در پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا گفت: در حال حاضر یکی از نیازهای خط مقدم مبارزه با کرونا، تولید ماسک است.

اسماعیل قضات لو ادامه داد: با افزایش شمار مبتلایان ویروس کرونا در ایران برخی افراد فرصت طلب با احتکار ماسک، باعث گرانی و ایجاد جو روانی منفی در جامعه شدند، لذا در مقابل با دوستان جهادی دور هم جمع شدیم و بعد از بررسی شرایط و جمع بندی نیازهایی که از سوی وزارت بهداشت اعلام شده بود به این نتیجه رسیدیم که برداشتن این بار بر زمین مانده، کار گروه های جهادی است.

وی افزود: خروجی همفکری درباره طرح تولید ماسک و جلب کمک های آتش به اختیار مردم، "قرارگاه جهادی تولید ماسک حضرت زینب (س)، در حال حاضر بیش از ۵ هزار ماسک توسط این قرارگاه دوخته شده که با رعایت کامل اصول بهداشتی، پس از اجرای صحیح روند استریلیزاسیون فرآیند توزیع صورت می پذیرد.

رئیس فرهنگسرای خاوران ضمن دعوت از گروه‌های جهادی، خیریه‌ها، کارگاه‌های محلی و دیگر گروه‌های مردمی برای پیوستن به این قرارگاه تصریح کرد: هیچ محدودیتی وجود ندارد تنها شرط برای همکاری در این کار سلامت خیاط و داشتن یک فضای مناسب برای کار یا حضور در قرارگاه است، همچنین گان و ژل بهداشتی نیز در دست تولید است.

برای همکاری و مشارکت در این حرکت جهادی با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس گرفته و یا به نشانی فرهنگسرای خاوران واقع در میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063775

وب گردی

وب گردی