تمدید مهلت شرکت در مسابقه ملی ایده شو صنایع غذایی تا ۲۵ فروردین/ کارگاه های توانمند سازی به صورت آنلاین برگزار می شود

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان واحد صفا دشت از تمدید مهلت شرکت در مسابقه ملی ایده شو صنایع غذایی، آرایشی- بهداشتی و دارویی تا ۲۵ فروردین خبر داد.

سپیده بهرامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره مسابقه ملی “ ایده‌شو صنایع غذایی، آرایشی-بهداشتی و دارویی” که قرار است در واحد صفا دشت برگزار شود گفت: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد صفادشت با حمایت سایر واحدهای غرب استان تهران مسابقه ملی ایده شو صنایع غذایی را در سطح ملی برگزار می کند.

به گفته او باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد شهرقدس و ملارد، مرکز تحقیقات گیاهان دارویی شهرقدس، مدرسه اشتغال واحد شهرقدس، مرکز رشد و فناوری‌های نوین در صنایع کوچک و متوسط واحدهای غرب استان تهران از جمله واحدهایی هستند که به واحد صفا دشت برای برگزاری این مسابقه کمک خواهند کرد.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفا دشت در پاسخ به این سوال که حامیان این مسابقه چه کسانی هستند گفت: مرکز تحقیقات علوم تغذیه و صنایع‌غذایی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، سازمان بسیج علمی و فناوری استان تهران، مرکز آموزشی علمی کاربردی نان سحر، انجمن علوم و فناوری بسته‌بندی ایران و کارخانجات فعال در زمینه صنایع غذایی، آرایشی-بهداشتی و دارویی حامیان این مسابقه هستند.

بهرامی خطاب به متقاضیان تاکید کرد: مهلت شرکت‌ در مسابقه تا ۲۵ فروردین سال ۱۳۹۹ تمدید شده است و متقاضیان می توانند در سایت bpj.safaiau.ac.ir/match ایده خود را بارگذاری کنند.

به گفته او ایده‌های ارسال شده توسط کمیته داوران، بررسی شده و نتایج در مراسم اختتامیه اعلام می شود.

آن طور که بهرامی گفته است مراسم اختتامیه در اردیبهشت ماه با حضور فعالان صنعت برگزار شده و جوایز نفیسی به نفرات برگزیده در هر یک از گروه‌های صنایع غذایی و آرایشی- بهداشتی و دارویی اهدا می شود. البته ایده‌های برتر به مراکز رشد و مراکز شتابدهنده نیز معرفی خواهند شد.

او در پاسخ به این سوال که هزینه شرکت در این مسابقه چقدر است توضیح داد: هزینه شرکت در مسابقه برای اعضاء باشگاه پژوهشگران جوان رایگان بوده و توسط باشگاه مربوطه پرداخت می شود.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفا دشت در بخش دیگری از سخنان خود درباره برنامه های پیش روی باشگاه گفت: یکی دیگر از برنامه های پیش روی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد صفا دشت فعالسازی انجمن های علمی و برگزاری کارگاه های توانمند سازی به صورت آنلاین است که به این ترتیب می توانیم مخاطبین بیشتری را پوشش دهیم.

او در پایان اظهار کرد: همچنین تعامل بیشتر با صنعت را در برنامه های سال ۹۹ قرار دادیم که برگزاری مسابقه ملی ایده شو بستر سازی خوبی در این راستا انجام داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063838

وب گردی

وب گردی