آقای وزیر، دانش آموزان مدارس کپری به اینترنت دسترسی ندارند!

آقای وزیر آموزش و پرورش  مدارس کپری در سیستان و بلوچستان  حداقل امکانات از آموزش برخوردار هستند، به‌نظرتان دانش آموزان چگونه می‌توانند  از اینترنت و آموزش مجازی بهرمند باشند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم جهت‌گیری تعلیم و تربیت کشور به سمت تربیت عدالت پرور، عدالت خواه و عدالت ساز باید گفت در حال حاضر با شروع ویروس منحوس کرونا شاهد موج دیگری از بی‌عدالتی و تبعیض در حوزه آموزش و پرورش کشور هستیم.

مسئولان و وزیر آموزش و پرورش از برگزاری کلاس‌های درسی در خانه و مبتنی بر آموزش مجازی پویا و تبدیل چالش‌ها به فرصت آفرینی صحبت می‌کنند در حالی که در مناطق محروم که همیشه آماج بی‌عدالتی‌ها در تمامی حوزه‌هاست آموزش به دانش آموزان نیز تعطیل است.

آقای وزیر آموزش و پرورش مدارس کپری ما در سیستان و بلوچستان که جزئی از حقیقت تلخ این استان است از حداقل امکانات آموزش برخوردار بودند. به‌نظرتان دانش آموزان چگونه از اینترنت و آموزش مجازی و تدریس‌های آنلاین می‌توانند بهرمند باشند.

در حال حاضر وزیر آموزش و پرورش از جبران عقب ماندگی امور آموزش، تربیت و تحقق هدف یادگیری صحبت می‌کنید، درحالی که بی‌عدالتی جدیدی به دستور شما در حق دانش آموزان مناطق و استان‌های مرزی و محروم کشور رخ می‌دهد.

آموزش و توانمندسازی معلمان در حوزه آموزش الکترونیکی یکی از پیش شرط‌های آموزش مبتنی بر فناوری و آموزش الکترونیک است در حالی که که این روزها آموزش و پرورش با فراخوانی جهاد گونه فرهنگیان و دانشجو معلمان داوطلب را برای تهیه محتوا الکترونیکی دعوت کرده است.

آقای وزیر آموزش و پرورش ابتدایی‌ترین آموزش الکترونیک، آموزش تلویزیونی است و نمی‌تواند جایگزین آموزش مدرسه‌ای باشد. اینها حاکی از چند ضعف اساسی ازجمله؛ ضعف مدیریتی شما در آموزش و پرورش، به یاد داریم به هنگام رای اعتمادتان از مجلس گفتید:ما به آینده نمی‌رویم اما آینده را می‌سازیم. چطور با این بی‌عدالتی‌ها آینده فرزندان این مرز و بوم را می‌سازید؟ از تلاش‌هایتان در خصوص برابری فرصت و توسعه عدالت گفتید اما امروزه شاهد تبعیض‌های متفاوتی در حوزه آموزش و پرورش هستیم.

معاونت مطالبه‌گری و گفتمان‌سازی بسیج دانشجویی پردیس رسالت زاهدان*

انتهای پیام/

کد خبر: 1063867

وب گردی

وب گردی