رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان درگذشت مرحوم ارمی را تسلیت گفت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با صدور پیامی، درگذشت مرحوم حجت السلام ابوالقاسم ارمی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و امام جمعه پیشین شهر قمصر را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، در پی فوت مرحوم حجت السلام ابوالقاسم ارمی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان و امام جمعه پیشین شهر قمصر در اثر ابتلا به ویروس کرونا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن پیام تسلیت پیام نجفی آمده است: مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه در آستانه بهار فرحناک زندگی، خـزان و فقدان استادی را نظاره گر باشیم که تمامی دوستان و آشنایان ناباورانه خوبی های او را بر می شمارند ولی ماتمزده رفتن او را شنیدند و این، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

خبر درگذشت حجت الاسلام و المسلمین ارمی چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
این جانب درگذشت معلم اخلاق و استادی متعهد را به خانواده ایشان، جامعه علمی و تمامی دانشجویان تسلیت عرض نموده، برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .

انتهای پیام /

کد خبر: 1063870

وب گردی

وب گردی