تحویل 63 دستگاه آمبولانس پیشرفته به وزارت بهداشت

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: ۶۳ دستگاه از ۸۰۰ آمبولانسی که قرارداد آن در سال‌های گذشته با شرکت ایران خودرو دیزل بسته شده بود با استاندارد جهانی به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدکامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۶۳ دستگاه از ۸۰۰ آمبولانسی که قرارداد آن در سال‌های گذشته با شرکت ایران خودرو دیزل بسته شده بود با استاندارد جهانی به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

تقوی نژاد، در این مراسم با اشاره به اینکه تاکنون وزارت بهداشت از مجموع این قرارداد، تعداد 237 دستگاه آمبولانس را تحویل گرفت، افزود: ۶۳ دستگاه آمبولانس جدید، نیاز به طی کردن مراحل اداری توسط دستگاه‌های نظارتی و گمرک داشت که از همکاری و مساعدت آنها تشکر می‌کنم.

تقوی نژاد ادامه داد: بر اساس قرارداد منعقد شده، شرکت ایران خودرو تعهد تامین ۵۰۰ دستگاه آمبولانس دیگر را دارد که در همین زمینه کمیته مشترکی تعریف شد تا با تکیه بر توان داخل و استفاده از توانمندی های محققین و صنایع داخلی و همکاری های بین المللی آمبولانس های مذکور تهیه شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه و افزایش نرخ ارز، این کمیته نحوه ساخت و تحویل ۵۰۰ دستگاه دیگر را ارزیابی و همکاری مشترک با ایران خودرو را در این زمینه ادامه خواهیم داد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت با اشاره به گسترش مراکز بهداشتی و درمانی در کشور گفت: در سال‌های آینده به آمبولانس‌های بیشتری احتیاج خواهیم داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063887

وب گردی

وب گردی