دولت از ابتدا برنامه خاصی برای اداره کشور نداشت

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه البرز گفت: دولت از ابتدا برنامه ریز خاصی برای اداره کشور نداشت و روحانی در سال 92 باور نمی‌کرد با رأی مردم راهی پاستور شود.

سید مهدی موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره انفعال کابینه اجرایی کشور در برابر مدیریت بیماری کرونا گفت: دولت از ابتدا برنامه ریز خاصی برای اداره کشور نداشت و روحانی در سال 1392 باور نمی‌کرد با رأی مردم راهی پاستور شود. اما او این روزها برای مدیریت میدان مقابله با کرونا باید هر روز جلسه‌ای تشکیل دهد ولی شاهد کم‌کاری رئیس جمهور هستیم تا جایی که رهبر معظم انقلاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برای ایجاد قرارگاه سلامت دستور دادند.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه مندی وزارت بهداشت از ابتدای مقابله با ویروس کرونا قابل تقدیر بود، اظهار کرد: این انتظار وجود داشت تا وزارت بهداشت هنگامی که ویروس کوید19 در چین شیوع پیدا کرد تدابیری نیز در ایران عملیاتی می‌کرد تا مردم ایران دچار این بیماری نشوند و حتی کادر پزشکی با کمبود امکانات موجه نشوند.

موسوی در ادامه تصریح کرد: وزارت بهداشت نتوانست برای این بیماری ذخیره خوبی فراهم کند و متاسفانه امروز نه تنها در سطح عموم مردم با کمبود اقلام بهداشتی مثل ماسک مواجه هستیم بلکه در بیمارستان‌ها هم این از کارکنان بیمارستان‌ها شنیده می‌شود که کمبود امکانات در برابر ویروس کرونا وجود دارد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه البرز با تمجید از سامانه4030 که برای پاسخگویی به مردم در مقابله با ویروس کرونا، توسط وزارت بهداشت ایجاد شده، گفت: افراد به کار گرفته شده آموز خوبی ندیده‌اند و به خوبی مردم را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کوید19 اقناع نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ناهماهنگی‌هایی در دولت برای مواجهه با ویروی کرونا به وجود آمده است، اظهار کرد: کابینه اجرایی کشور از همان ابتدا ناهماهنگ کار می‌کرد و وزراء یکدیگر را نمی‌شناسند و از وظایف خود در موقع بحران‌ها باخبر نیستند، آن‌ها در همان مسائل عادی هم به هماهنگی دقیق برای اجرای برنامه‌ها نمی‌رسند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063921

وب گردی

وب گردی