سالن های ورزشی ۴ واحد دانشگاه آزاد استان لرستان نقاهتگاه بیماران کرونایی می شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان از اختصاص اماکن ورزشی و خوابگاهی تمام واحدهای استان لرستان برای قرنطینه بیماران کرونایی خبر داد.

سیامک بهاروند در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اختصاص اماکن اقامتی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی به بیمارانی که دوره نقاهت خود را سپری میکنند گفت: پیش از ابلاغ بخشنامه دکتر طهرانچی مبنی بر اختصاص اماکن ورزشی برای نقاهتگاه بیماران یعنی از ابتدای اسفند ماه با مسئولان استان از جمله استاندارد و نماینده ولی فقیه در استان لرستان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی آمادگی خود را برای کمک به ستاد مبارزه با ویروس کرونا اعلام کردیم.

او ادامه داد: این آمادگی هم شامل نیروی انسانی جهادی و هم آمادگی دانشجویان رشته پرستاری و اساتید بود تا در خدمت کادر درمانی باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با بیان این که پس از ابلاغ بخشنامه دکتر طهرانچی مبنی بر ارائه خدمات امکان ورزشی به بیماران با استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هماهنگی های لازم را انجام دادیم اضافه کرد: ظرفیت های موجود از جمله فضای خوابگاه و سالن های ورزشی جهت ارائه خدمات به بیمارانی که دوره نقاهت خود را سپری می‌کنند اعلام کردیم و در حال حاضر با تمام توان آماده خدمت رسانی به مردم لرستان هستیم.

بهاروند در ادامه تصریح کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان ۴ واحد دانشگاهی داریم که هر ۴ واحد می توانند یک خوابگاه و یک سالن ورزشی خود را به عنوان نقاهتگاه به بیماران کرونایی اختصاص دهند.

او اظهار کرد: دستور دکتر طهرانچی مبنی بر این است که فضای لازم را در اختیار بیماران قرار دهیم و برای نیروی انسانی هنوز تصمیم خاصی گرفته نشده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: در کنار بحث سیل، توجه به بحث مقابله با شیوع مبارزه با کرونا و بخشنامه‌ای ابلاغی از سوی سازمان مرکزی، ستاد دیگری هم برای مواجهه با ویروس کرونا تشکیل شده است. از ابتدای اسفند ماه نیز شست‌وشو و ضدعفونی قسمت‌ها و بخش‌های مختلف دانشگاه اعم از خوابگاه‌ها و کلاس‌ها انجام شد.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اساتید این دانشگاه فایل‌های درسی جلساتی که کلاس تشکیل نشده، در سایت سیدا edu.khoiau.ac.ir قسمت ارسال جزوه در قالب فایل pdf برای استفاده دانشجویان بارگذاری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063934

وب گردی

وب گردی