وزیر دفاع: روزانه ۱۵۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده تولید می‌کنیم

وزیر دفاع با اشاره به تولید روزانه ۱۵۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده در صنایع دفاع، گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم در تولید مواد ضدعفونی و ماسک از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با حضور در خطوط تولید انبوه مواد ضدعفونی کننده و مواد بهداشتی و همچنین کارخانجات تولید الکل اتیلیک که پایه اولیه مواد ضدعفونی کننده‌ی استاندارد و بهداشتی است بر افزایش تولید این مواد تاکید کرد.

وزیر دفاع در این بازدید با تاکید بر افزایش حداکثری تولید مواد ضد عفونی کننده بهداشتی و الکل اتیلیک تا رفع نیاز‌های کامل حوزه بهداشت و درمان جامعه تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی متخصصین سازمان صنایع دفاع موفق شدیم به صورت روزانه ۱۵۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده بهداشتی در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی کشور قرار دهیم و به همه همکاران صنعت دفاعی تاکید شده است تا این روند تولید به صورت مستمر و شبانه روزی و بی وقفه در ایام تعطیلات نوروز ادامه یابد.

حاتمی خاطرنشان کرد: به مردم عزیز ایران اسلامی اطمینان خاطر می‌دهیم که سربازانشان در وزارت دفاع با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های صنعت دفاعی در تولید و واگذاری مواد ضد عفونی کننده‌ی بهداشتی و ماسک‌های استاندارد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1063970

وب گردی

وب گردی