تشکیل یک تیم پشتیبان در سایت دانشگاه آزاد یزد برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از ایجاد یک تیم پشتیبان در سایت دانشگاه برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان در حیطه آموزش مجازی خبر داد.

معصومه طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد برای آموزش مجازی دانشجویان گفت: از زمان ابلاغ بخشنامه دکتر طهرانچی مبنی بر آموزش آنلاین دانشجویان تمام برنامه های درسی به واحد الکترونیک ارسال و دسترسی به سیستم، برای شروع کلاس از حدود یک هفته پیش باز شد.

او ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و نبود امکان برگزاری فعالیت‌های دانشگاهی به صورت حضوری، برای جبران زمان از دست رفته دانشجویان برای ارائه آموزش‌های دانشگاهی، تمام امکانات و تجهیزات خود را در این راستا به کار خواهیم گرفت.

طباطبایی ادامه داد: دسترسی واحدهای استان یزد به ترتیب به سیستم جامع آموزش الکترونیک برقرار و بسیاری از کلاس ها تاکنون برگزار شده است. البته با توجه به شروع و جدید بودن طرح، در ابتدای راه با مشکلاتی رو برو بودیم اما یک تیم پشتیبان در سایت دانشگاه تشکیل دادیم که در حال حاضر پاسخگوی مشکلات دانشجویان هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد اضافه کرد: این تیم تمام مراحل اتصال و نصب کردن نرم افزارها را به صورت دو فایل pdf برای دانشجویان و اساتید بارگذاری کرده و اطلاع رسانی های لازم را نیز از طریق شبکه های مجازی و پیامک به دانشجویان انجام می دهند.

طباطبایی با بیان این که آموزش مجازی بیشتر برای دانشجویان ارشد و دکتری انجام شده است گفت: دانشجویان کاردانی و کارشناسی هنوز نتوانسته اند به خوبی با این سیستم ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064041

وب گردی

وب گردی