کدام گوشی‌های هوآوی در ماه مارس آپدیت EMUI 10 را دریافت می‌کنند؟

در ماه جاری میلادی (مارس) به‌روزرسانی رابط کاربری EMUI 10 برای تعداد بیشتری از گوشی‌های هوآوی بر بستر اندروید ۱۰ منتشر خواهد شد.

به گزارش گروه بازرگانی ایسکانیوز، با رونمایی هوآوی از EMUI 10 اطلاعاتی در خصوص گوشی‌های هوشمندی که این آپدیت نرم‌افزاری را دریافت خواهند کرد منتشر شد.

به‌روزرسانی EMUI 10 به عنوان یک رابط کاربری کارآمد، قابلیت‌ها و گزینه‌های متفاوتی را جهت افزایش کارایی دستگاه و امکان شخصی‌سازی هرچه بیشتر به منظور مطابقت با خواسته‌های کاربران در اختیارشان قرار می‌دهد. در ماه مارس میلادی، مجموعه‌ دیگری از گوشی‌های اندرویدی هوآوی در صف دریافت EMUI 10 قرار گرفته‌اند.

لیست گوشی‌های هوشمند هوآوی که در ماه جاری میلادی به‌روزرسانی EMUI 10 را دریافت کرده یا در ادامه دریافت خواهند کرد به شرح زیر است:

Huawei P20

Huawei P20 Pro

Huawei Mate 10

Huawei Mate 10 Pro

Huawei Mate 10 Porsche Design

Huawei Mate RS Porsche

Huawei Mate 20 Lite

Huawei Enjoy 10 Plus

Huawei Enjoy 10s

Huawei Nova 5i

اگر منتظر دریافت به‌روزرسانی EMUI 10 برای گوشی اندرویدی خود هستید اما نام آن در لیست بالا به چشم نمی‌خورد، بد نیست بدانید محصولات زیر هم در صف دریافت آپدیت جدید در ماه‌های پیش رو قرار گرفته‌اند:

Huawei P Smart

Huawei P Smart +

P Smart Z

Huawei Nova 5

Huawei Nova 5i Pro

Huawei Nova 5Z

Huawei Nova 4

Huawei Nova 4e

در صورتی که هنوز به‌روزرسانی EMUI 10 را روی گوشی هوشمند واجد شرایط خود دریافت نکرده‌اید بهتر است به طور دستی امکان دریافت و نصب آپدیت را بررسی کنید.

برای این کار به بخش تنظیمات گوشی هوشمند خود مراجعه کرده با انتخاب گزینه System، گزینه Software Update و پس از آن Check for Updates را انتخاب کنید. در صورت وجود به‌روزرسانی، آن را دریافت کرده و نصب کنید.

علاوه بر این، می‌توانید از اپلیکیشن HiCare به منظور بررسی امکان دریافت به‌روزرسانی‌ها استفاده کنید. وارد اپلیکیشن HiCare شده، روی بخش سرویس‌ها کلیک کرده و بررسی کنید آیا به‌روزرسانی برای گوشی هوشمند شما در دسترس قرار گرفته است یا خیر.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064065

وب گردی

وب گردی