آغاز دوباره لیگ از اردیبشهت 99/ تکذیب ادعای انصاری‌فرد توسط برانکو/ شایعه ای که فتح‌الله‌زاده باز هم تکذیبش کرد

با بسته خبری فوتبال ایران با ما همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال داخلی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

آمار عجیب و نگران کننده مدیران لیگ برتر!

فصل جاری لیگ ایران در شرایطی در پایان هفته بیست و دوم به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت معلق درآمده که شاهد تغییرات بسیار شدید و عجیبی در صندلی های مدیریتی تیم های لیگ برتری بوده ایم و تنها 5 باشگاه باشگاه صنعت نفت آبادان، شاهین شهرداری بوشهر، نفت مسجد سلیمان، گل گهرسیرجان و شهرخودرو هستند که به ترتیب همچنان با عیسی زاده، مسیگر، نصیریان دوست، جواهری و فرهاد حمیداوی به کار خودشان ادامه می دهند. نکته جالب توجه اینکه از این پنج باشگاه، چهار باشگاه به صورت دولتی یا نیمه دولتی اداره می شوند و تنها شهرخودرو باشگاهی خصوصی به شمار می رود.

سپاهان و شروع دوباره از 5 فروردین

تیم سپاهان از پنجم فروردین تمرینات خود را از سر خواهد گرفت تا برای ادامه بازی های لیگ برتر در شرایط تمرین و مسابقه قرار گیرد. وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا از سازمان لیگ برتر خواسته اند بازی ها را تا آخر فروردین تعطیل کند و اگر مصوبه ی جدیدی در این زمینه ابلاغ نشود بازی های لیگ برتر اردیبهشت ماه از سر گرفته خواهد شد.

تکذیب ادعای انصاری‌فرد توسط برانکو

برانکو سرمربی سابق پرسپولیس درباره صحبت‌های انصاریفرد که مدعی مذاکره برای تیم ملی شده بود گفت: نه، نه، به هیچ وجه من صحبتی با هیچ کس از پرسپولیس درباره تیم ملی نداشتم. ما چندین جلسه داشتیم و اصلا آقای انصاریفرد هم در هیچ کدام حاضر نبود. یکی از جلسات ما (وکیل من) در ترکیه بود که حتی با هزینه شخصی خودم انجام شد. تمام مذاکرات من با مدیران و نمایندگان باشگاه پرسپولیس در خصوص مطالبات و شیوه توافق در زمینه قراردادم با پرسپولیس بود و هیچ کلمه‌ای از تیم ملی به میان نیامد.

آغاز دوباره لیگ از اردیبشهت؛ باز هم بدون تماشاگر

در صورت مساعد بودن شرایط و کاهش شیوع ویروس کرونا احتمالا بازی ها از اردیبهشت ماه آغاز می شود و این احتمال وجود دارد در هفته های ابتدایی اردیبهشت ماه باز هم شاهد برگزاری بازی ها بدون حضور تماشاگر باشیم. پیش از تعطیلی بازی ها چند هفته ای مسابقات بدون حضور تماشاگر برگزار می شد. 21 هفته از بازی های این فصل لیگ برتر سپری شده است و 9 هفته دیگر به پایان بازی های لیگ برتر باقی مانده است. البته سازمان لیگ بازی های جام حذفی را هم پیش رو دارد.

اعلام قهرمانی پرسپولیس اجحاف است

علیرضا واحدی نیکبخت که به تازگی به جرگه مربیان پیوسته در مورد اینکه گفته می‌شود امکان ادامه رقابت‌های لیگ برتر وجود ندارد و برخی می‌گویند باید پرسپولیس قهرمان رقابت‌ها اعلام شود هم گفت: در این مورد مسئولان فدراسیون باید تصمیم بگیرند و با بررسی همه جوانب بهترین کاری که می‌شود را انجام دهند. نمی‌دانم کار درست چیست ولی بعید می‌دانم بشود وسط فصل اعلام کرد فلان تیم قهرمان است و این اجحاف در حق بقیه است و بهتر است لیگ را تعطیل و به فصل بعد موکول کنند.

شایعه ای که فتح‌الله‌زاده باز هم تکذیبش کرد

علی فتح الله زاده کمتر از سه هفته بعد از انتخاب به عنوان سرپرست باشگاه استقلال به دلیل آنچه بیماری خواند از سمت خود استعفا کرد و قرار است به زودی برای آبی ها سرپرست جدید معرفی شود. اما در این بین شایعات زیادی به راه افتاده است که فتح الله زاده به بیماری کرونا مبتلا شده است و تست های او مثبت شده است. با وجود این که علی فتح الله زاده که این روزها شرایط جسمی مناسبی ندارد اعلام کرد که شرایط مساعدی ندارد و در عین حال گفت مثل چند روز گذشته اعلام کرد که به بیماری کرونا مبتلا نشده است.

دردسرهای پرسپولیس به خاطر بزرگی‌اش است

محمود خوردبین درباره مسائل اخیر مطرح شده علیه پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم خیلی بزرگی است. این را فقط ما نمی‌گوییم. هر فردی در اولین برخورد با فوتبال ایران به این مساله اعتراف می‌کند. در برخورد با جامعه فوتبال آن را احساس می‌کند. تیم‌های بزرگ مثل آدم‌های بزرگ دردسرهای بیشتری هم دارند. این بزرگی بسیاری را وسوسه می‌کند تا در کنارش بزرگ شوند. اگر بتوانند می‌خواهند جزئی از آن باشند و اگر نتوانند، همین می‌شود که می‌بینیم. سعی می‌کنند علیه آن موضع بگیرند. هواداران خودشان را ناراحت نکنند. دلیل این حرف‌ها که می‌شنوند، بزرگی پرسپولیس است. البته من واقعا از آقای زنوزی انتظار نداشتم این طور برخورد کنند. بالاخره پای حداقل ۴۰ میلیون ایرانی در میان است. پرسپولیس که اصالتش را با حرف به دست نیاورده تا آن را با حرف از دست بدهد ولی درست نیست که این طور با احساسات میلیون‌ها ایرانی بازی شود.

رویانیان: خانه‌ام را برای پرسپولیس دادم و الان مستاجر هستم

جمشید تقی زاده، معاون وزارت ورزش چندی پیش از پنج ساختمانی صحبت کرد که متعلق به باشگاه پرسپولیس بوده و سند آنها برای دریافت وام در رهن بانک قرار دارد. اسنادی که در دوره‌های اخیر بحثی در خصوص آنها مطرح نشده بود. سرنخ این ساختمان‌ها اما مربوط به دوران مدیریت محمد رویانیان است. مدیرعاملی که برنامه‌های ویژه‌ای برای موفقیت این باشگاه و البته خصوصی سازی و برندسازی آن داشت اما عمر مدیریتی‌اش کفاف این موضوع را نداد. رویانیان که مدعی است حرف‌های زیادی در این مورد دارد و به زودی آن را مطرح خواهد کرد به توضیح کوتاهی در این باره بسنده کرد: من مشکلی ندارم و بروید و از کسی که این را گفته که من مقصر هستم بپرسید. والله من که خانه‌ام را هم برای پرسپولیس دادم و بعد از سال‌ها خدمت الان اجاره نشین هستم. مطمئنا اگر اتهامی به من زدند پاسخ آن را خواهم داد.

پیش بینی کریم باقری از آغاز دوباره لیگ

کریم باقری در گفتگویی اظهار داشت: تعطیلی بازی‌ها و تمرینات قطعاً به ضرر پرسپولیس است چراکه تیم ما شرایط خوبی داشت. باید قبول کنیم که به دلیل وضعیت به وجود آمده همه تیم‌ها این وضعیت را دارند و تفاوتی بین هیچ تیمی وجود ندارد. ما دوست داریم که برای چهارمین سال متوالی قهرمان شویم و به همین دلیل باید همه تلاش خودمان را به کار بگیریم. به نظر من ما باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که از اواخر فروردین ماه سال آینده بازی‌ها آغاز شود و به نظرم این اتفاق هم رخ خواهد داد.

کد خبر: 1064069

وب گردی

وب گردی