پویش  در خانه با کتاب می مانیم  راه اندازی شد

پویش در خانه با کتاب می مانیم به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با هدف استفاده مفید از وقت دانشجویان در منزل راه اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با توجه به شیوع بیماری کرونا اقدام به برگزاری مسابقه ویژه کتابخوانی با عنوان پویش «در خانه با کتاب می‌مانیم» کرده است.

دانشجویان جهت ثبت‌نام در مسابقه «در خانه با کتاب می‌مانیم» ابتدا باید در سایت آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس «www.ec.nahad.ir» ثبت نام کرده و با انتخاب پویش وارد روند مسابقه شوند. همچنین زمان ثبت نام در مسابقه «در خانه با کتاب می‌مانیم» ۲۸ اسفند ماه ۱۳۹۸ تا ۲۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ است.


مسابقه در سه سطح یک کتاب، سطح دوم دو کتاب و سطح سوم سه کتاب برگزار می‌شود. هر کتاب به سه بخش تقسیم شده و هر بخش یک آزمون میانی کوتاه خواهد داشت و در پایان یک آزمون جامع از هر سه بخش گرفته خواهد شد.


منابع در نظر گرفته شده برای این آزمون عبارتند از کتاب صراط ( استاد علی صفایی حائری )، کتاب انسان ۲۵۰ ساله ( مجموعه بیانات مقام معظم رهبری ) و کتاب نخل و نارنج ( دکتر وحید یامین‌پور ) است.

گفتنی است؛ دانشجویان می‌توانند برای دریافت نسخه الکترونیکی کتاب‌ها از نرم افزار تلفن همراه طاقچه (نرم افزار دانلود کتاب الکترونیکی و صوتی) استفاده کنند. ( لینک دانلود نرم افزار در سایت پویش دانشجویی قرار داده شده است)

انتهای پیام/

کد خبر: 1064105

وب گردی

وب گردی