کشف 1/5 میلیون لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس

فرمانده مرزبانی ناجا از شناسایی و انهدام باند قاچاقچیان سوخت و کشف یک میلیون و 500 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای آبی استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله و مبارزه با قاچاق سوخت و همچنین توجه به پیامدهای مخرب و تاثیرگذار این پدیده بر اقتصاد کشور، برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق سوخت به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان استان هرمزگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت های ویژه و با تلاش های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان استان هرمزگان در شهرستان جاسک، باند قاچاقچیان سوخت که به صورت کلان اقدام به قاچاق می کردند، شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی مرزبانان قرار گرفتند.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: با اقدام به موقع مرزبانان و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه، یک فروند شناور شناسایی شده حامل محموله سوخت قاچاق در آب های شهرستان جاسک متوقف شد.

سردار رضایی گفت: در این عملیات یک فروند کشتی خارجی توقیف و یک میلیون و 500 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 105 میلیارد ریال نیز کشف شد.

وی گفت: در این رابطه 13 متهم خارجی دستگیر و اقدامات قانونی از طریق مراجع قضائی به صورت ویژه در حال پیگیری است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه قاچاق برپیکره اقتصادی و اجتماعی جامعه تاثیرات مخربی دارد، گفت: مرزبانان با عزم جدی خود برای مبارزه با پدیده سازمان یافته قاچاق، اجازه هیچ گونه فعالیت سودجویانه در مناطق ساحلی ، دریایی و مرزهای خشکی کشور را به قاچاقچیان نخواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064115

وب گردی

وب گردی