عقب نشینی ایلان ماسک در برابر کرونا

ایلان ماسک که چندی پیش کرونا را کم اهمیت جلوه داده بود این بار در اظهار نظری جدید موضع خود را در رابطه با این ویروس کشنده تغییر داده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، ویروس کرونا که برای اولین بار در ووهان چین ظاهر شد و تاکنون باعث مرگ بیش از 6 هزار نفر شده است که به شدت بر اقتصاد جهانی تأثیر گذاشته است.

شیوع ویروس کرونا که در دسامبر سال 2019 از چین شروع شد، عمیقاً بر اقتصاد و تجارت جهانی تأثیر گذاشته است. چندین کارخانه به طور موقت در چین یا کشورهای دیگری که ویروس در آنها شیوع پیدا کرده است، تعطیل شده است.

چندی پیش، ماسک با ارسال پیامی به کارکنان تسلا با استناد به داده های آماری، تلفات ناشی از تصادفات با اتومبیل را بیشتر از COVID-19 اعلام کرده بود.

ایلان ماسک، مدیرعامل SpaceX و تسلا ، هفته گذشته از عبارت "ویروس کرونا وحشت احمقانه" در حساب رسمی توییتر خود استفاده کرد.

براساس خبر منتشر شده در مجله فوربس ایلان ماسک که قبل از این ترس و وحشت بوجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا را «احمقانه» خوانده بود، با ارسال ایمیلی به کارکنان شرکت تسلا اعلام کرد در صورت تمایل می توانند از منزل به کار خود ادامه بدهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064118

وب گردی

وب گردی