باند سارقان حرفه‌ای در کرج متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان البرز  از دستگیری سارقان خودرو و لوازم داخلی آن که اقدام به ۵۰ فقره سرقت در مناطق مختلف شهر کرج کرده بودند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی ارجاع پرونده‌های متعدد سرقت خودرو‌های پژو ۴۰۵ و پژو پارس به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیمی متشکل از کارآگاهان در راستای شناسایی سارقان و کشف سرقت‌ها تحقیقات گسترده پلیسی را انجام تا این که در نهایت ۲ تن از سارقان سابقه دار را که در اطراف کرج ساکن هستند و اخیرا تردد‌های زیادی به شهر کرج داشتند را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: نامبردگان در اواخر شب گذشته سوار بر یک دستگاه خودرو پراید در یکی از مناطق کرج مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی ادامه داد: متهمان در ابتدا منکر هرگونه سرقتی شدند، اما در مواجه با مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و اقرار کردند که نیمه‌های شب با یک دستگاه خودرو پراید به کرج آمده و خودرو‌هایی که در حاشیه خیابان پارک و از سیستم ایمنی مناسبی برخوردار نبودند را شناسایی و پس از سرقت، خودرو‌ها را به حاشیه شهر منتقل و قطعات آن را به سرقت برده و سپس رها می‌کردند.

سردار محمدیان با بیان این که متهمان به ۵۰ فقره سرقت خودرو و داخل خودرو اعتراف کرده اند گفت: ارزش اموال مسروقه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: تا کنون ۱۵ نفر از مال باختگان شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064232

وب گردی

وب گردی