مقامات اجرایى و قضایى مانع ورود خودروهای غیربومی به اصفهان شوند

تشکل‌هاى دانشجویى دانشگاه آزاد اسلامى اصفهان خطاب به مقامات اجرایى-قضایى استان در زمینه ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به اصفهان نامه نوشتند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تشکل هاى دانشجویى دانشگاه آزاد اسلامى اصفهان (انجمن اسلامی دانشجویان، انچمن اسلامی دانشجویان مستقل و جامعه اسلامی دانشجویان) خطاب به مقامات اجرایى-قضایى استان در زمینه ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به اصفهان نامه نوشتند.

در ابتدای این آمده است: احتراما با تشکر از زحمات شبانه روزی و بی دریغ شما و همکارانتان در ستاد مقابله ملی با کرونا و ضمن تبریک به مناسبت آغاز سال 99، نظر به سیر صعودی مبتلایان به ویروس کرونا در استان اصفهان و باتوجه به تلقی این استان بعنوان یکی از نقاط قرمز ابتلا در کشور، علی رغم توصیه‌های مسئولان کشوری و استانی و همچنین تلاش‌های خستگی ناپذیر و مجاهدانه نهادهای دخیل در امر و نیروهای مردمی، و باتوجه به برقرار بودن سفرهای نوروزی به این استان، بنابر درخواست‌های قاطبه دانشجویان و مردم شریف اصفهان خواهشمند است دستورات لازم به منظور تسریع در اعمال محدودیت‌های جدی ترافیکی در تمام مبادی ورودی استان و شهر و سایر راه‌های ریلی و هوایی را مبذول فرمایید. به امید گذر هر چه سریعتر از این بحران، از زحمات و حسن توجه جنابعالی کمال قدردانی و تشکر را داریم

انتهای پیام/

کد خبر: 1064352

وب گردی

وب گردی