رونق تولید با شاخص‌های علمی محقق می‌شود

عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: رونق تولید و مسائل اقتصادی فاکتورهای علمی و کارشناسی دارد که باید رعایت شود، البته رشد اقتصادی با شاخص‌های علمی و بین‌المللی محقق می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد همتی عضو کمسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، درباره رونق تولید و تاثیرات آن بر روی زندگی مردم، گفت: رونق تولید و مسائل اقتصادی فاکتورهای علمی و کارشناسی دارد که باید رعایت شود، چند سالی است نام سال‌ بر مبنای اقتصادی در نظر گرفته شد و بیانگر این است که شاخص‌های علمی و بین‌المللی را نمی‌توانیم خارج از اقتصاد رشد بدهیم.

وی افزود: در سال ۱۳۹۸ مجلس قانون FATF را تصویب کرد و شورای نگهبان آن را رد کرد به طوری که یک سال مصلحت نظام آن را نگه داشت بنابراین اگر این قانون چیز غلطی بود باید بلافاصله ظرف مدت کوتاهی رد یا تایید می‌شد، به نظر شما اینکه یکسال یک مصوبه نگه داشته شود به چه معنا است.

همتی اظهار داشت: مجلس می‌گوید باید با تمام کشورهای همسایه و منطقه بلااستثنا رابطه داشته باشیم و مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند و عده‌ای در این میان هستند که این گفته را قبول ندارند و واکنش‌هایی نشان می‌دهند. جلسات محرمانه برپا می‌کنند و درخلاف این جهت نمی‌گذارند این روابط و اقتصاد کشور شکل بگیرد.

وی عنوان کرد: در این میان یک زیرمجموعه نهاد حاکمیتی به جای کل کشور اطلاعیه می‌دهد و سخنرانی می‌کند و مسائل را به هم می‌ریزد که در این صورت چه کسی باید پاسخگو باشد، در حالی که کشور رهبر، رئیس‌جهور، وزیر امور خارجه و شورای امنیت دارد که باید موضع‌گیری‌های سیاسی را انجام دهند و غیر این اشخاص اگر فردی بخواهد موضع‌گیری سیاسی انجام دهد اوضاع کشور بهتر نخواهد شد که قطعا بدتر نیز خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064363

وب گردی

وب گردی