بررسی سه نگرانی بزرگ درباره ستاره محبوب استقلال

سفرشیخ دیاباته به کشور فرانسه با سه سوال جدی در خصوص وضعیت این بازیکن همراه شده است.

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی/ شیخ دیاباته، مهاجم استقلال پس از تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر با وجود آنکه برخلاف خارجی‌های دیگر در ایران ماند، تصمیم گرفت در این روزهای سختی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده ایران را به مقصد فرانسه ترک کند. البته این سفر با سه سوال یا بهتر است بگوییم سه نگرانی برای هواداران استقلال همراه شده است.

اولین سوال به وضعیت مصدومیت دیاباته مربوط می‌شود که در این خصوص دکتر نوروزی اینگونه توضیح داده است:«او هیچ مشکلی از نظر مصدومیت نداشت. او تا اواخر اسفند ماه تمرین می‌کرد و آماده بود در تمرین استقلال شرکت کند که این اتفاق‌ها رخ داد. ما از روند درمانی دیاباته کاملا راضی هستیم. او در مدتی که در ایران بود با وجود وسواسی که برای مبتلا نشدن به بیماری کرونا داشت خیلی منظم تمرینات خود را پیگیری می‌کرد.»

جدی ترین نگرانی آبی‌ها ادامه همکاری او با تیم می باشد. در این خصوص نیز باید گفت شیخ دیاباته با هماهنگی و موافقت کادر فنی استقلال راهی این سفر شده تا در روزهای سخت مبارزه تمام مردم با کرونا در کنار خانواده‌اش حضور داشته باشد. از طرفی نباید فراموش کنیم در این مدت که مهاجم اهل مالی باشگاه استقلال مصدوم شده بود تا آخرین لحظات حضورش در ایران هرگونه شایعه مبنی بر تصمیمش برای قطع همکاری با استقلال را تکذیب کرد تا خیال همه بابت آینده حضورش در این تیم راحت باشد.

سومین سوال و در واقع آخرین نگرانی‌ که درباره این بازیکن وجود دارد احتمال ابتلای او به کرونا است چرا که اخیرا خبر مثبت بودن تست کرونای دکتر ستوده پزشک درمانی باشگاه استقلال در رسانه ها منتشر شد و شیخ دیاباته نیز یکی از بازیکنانی است که تقریبا هر روز باید برنامه درمانی خود را زیر نظر پزشک تیم انجام می‌داده است. در همین راستا یکی از منابع موثق و نزدیک به باشگاه استقلال اعلام کرده مدتی که دیاباته برای درمان پای خود در کلینیک باشگاه حضور داشت، دکتر ستوده ارتباطی با مهاجم استقلال نداشته است.

در مجموع باید به این نکته اذعان داشت ستاره محبوب استقلال که با رهایی از بند مصدومیت راهی فرانسه شده، با شروع مجدد تمرینات استقلال به ایران برخواهد گشت و تا این لحظه هیچ تصمیمی برای ترک این تیم در سر ندارد.

کد خبر: 1064414

وب گردی

وب گردی