اعتراف ۲ موتورسوار به ۲۴ فقره سرقت لوازم خودرو

 سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ موتورسوار به جرم سرقت لوازم داخلی خودرو خبر داد و گفت: متهمان به ۲۴ فقره سرقت باهمکاری یکدیگر اعتراف کردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ اردشیر نادری گفت: سوم فرودین ماه مأموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد هنگام گشت زنی در محدوده خیابان بهشتی به ۲ موتور سوار که با کلاهی چهره خود را پوشانده بودند، مشکوک شدند و برای بررسی موضوع پلاک انتظامی موتورسیکلت را از مرکز سامانه پلیس استعلام کردند و مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت در محدوده کلانتری ۱۰۱ تجریش را داد. بلافاصله عوامل کلانتری عباس آباد با استفاده از علائم هشداری پلیس، دستور توقف موتورسیکلت را می‌دهند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه موتورسواران با شنیدن هشدارهای پلیسی مبنی بر توقف موتورسیکلت به سرعت خود افزوده و از محل متواری شدند، گفت: متهمان همچنان بدون توجه به دستورهای پلیسی به فرار خود ادامه و تعدادی اموال که همراهشان بود به بیرون پرتاب می‌کردند.

سرهنگ نادری افزود: تیم گشت انتظامی کلانتری عباس آباد برای جلوگیری از ورود خسارت مالی و جانی به سایر شهروندان، ۴ تیر هوایی شلیک کردند ولی هر دو متهم توجهی به شلیک تیرهوائی گشت انتظامی کلانتری نکردند و در نهایت تیم دیگری از مأموران کلانتری عباس آباد برای مهار و دستگیری متهمان به تیم کلانتری پیوستند.

وی تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز موتور سواران وارد خیابان قدوسی شده ولی به علت عدم توانایی در کنترل موتورسیکلت و لغزندگی معابر، موتورسیکلت با زمین برخورد و هر دو موتور سوار به صورت پیاده از محل گریختند.

سرکلانتر یازدهم گفت: مأموران پس از مدتی تعقیب و گریز، ترک نشین موتورسیکلت را دستگیر ولی راکب موتورسیکلت بر روی پل هوایی رفته و سعی در پرتاب خود از پل هوایی به پایین را داشت که با حضور عوامل آتش نشانی و دعوت متهم به خونسردی وی تسلیم قانون شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان بر اثر برخورد با زمین مصدوم و از نواحی مختلف بدن اظهار تالم می‌کردند، گفت: هر دو متهم به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند، و با بهبود وضعیت جسمانی متهمان و ادامه تحقیقات پلیسی، هر دو متهم به ۲۴ فقره سرقت لوازم خودرو با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

وی با بیان کشف اموال پرتابی موتور سوران گفت: اموال کشف شده شامل ضبط و باند و ساب سرقتی به ارزش یک میلیارد ریال بوده و تحقیقات پلیسی برای شناسایی مال باختگان و سایر جرایم احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064418

وب گردی

وب گردی