اجرای بیش از 15 پروژه عمرانی دانشگاه شریف در اسفند ماه گذشته

بر اساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف اسفند ماه سال گذشته بیش از 15 پروژه و فعالیت عمرانی در این دانشگاه اجرایی شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد؛ در اسفند ماه 98 بسیاری از پروژه‌ها و فعالیت‌های عمرانی این دانشگاه با حمایت معاونت اداری و مالی و همکاری مدیریت‌ امور ساختمان و تأسیسات، مدیریت امور دانشجویی و مدیریت امور مالی دانشگاه صنعتی شریف تکمیل شده است.

بر این اساس بازسازی دیوار غربی، اجرای فاز سوم مجتمع خدمات فناوری، تعمیرات موتورخانه مرکزی، اصلاح روشنایی محوطه، عبور از خیابان قاسمی گازرسانی جهت پردیس شمالی، فعالیت‌های تکمیلی پروژه مکانیک، اصلاح روشنایی و نصب لامپ ال ای دی در خوابگاهها با حمایت پروژه ملی بهینه‌سازی انرژی در ساختمان، بازسازی مدرس‌های مسجد، اصلاح ایزولاسیون حیاط دانشکده‌ی مدیریت و اقتصاد، اجرای فنداسیون و سقف اول پارکینگ طبقاتی، تعمیرات خوابگاهها شامل نصب پنچره دو جداره در 160 اتاق با حمایت انجمن فارغ التحصیلان، تعمیرات دوره‌ای و بهسازی آسانسورها و نصب تجهیزات آموزشی ساختمان و کلاس‌های آموزشی از جمله این پروژه‌ها است.

همچنین پروژه نوسازی ساختمان کلاس‌های درس دانشگاه شریف به عنوان یکی از پروژه های مهم این دانشگاه نیز در سال گذشته افتتاح شد. در واقع ساختمان کلاس‌های درس دانشگاه شریف حدود 10 هزار متر مربع مساحت دارد و کار احداث آن بیش از دو سال طول کشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064426

وب گردی

وب گردی