تجربه‌های کرونایی دانشجویی در جشنواره کپسول سه دقیقه‌ای

سرپرست اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت از برگزاری جشنواره‌ کپسول سه دقیقه‌ای به منظور ثبت و مستندسازی فعالیت دانشجویان در حوزه مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: با این برنامه دانشجویان تجربه‌های موفق خود را تدوین می‌کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از وزارت بهداشت، حسن زائری لطف درباره جشنواره کپسول سه دقیقه ای گفت: به منظور ثبت و مستند سازی فعالیت دانشجویان در حوزه مبارزه با کرونا، برنامه کپسول سه دقیقه‌ای طراحی شده که دانشجویان می‌توانند تجربه‌های موفق خود را در حوزه‌های فرهنگی تدوین کنند. بر همین اساس به دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز اعلام کردیم که دانشجویان فیلم، تجربه‌های موفق خود را برای وزارت بهداشت ارسال کنند.

وی افزود: بانک مستند به منظور ثبت فعالیت‌های دانشجویان نیز ایجاد می‌شود تا دانشجویان کلیپ‌های محتوایی در زمینه آموزش و پیشگیری از کرونا و فعالیت‌های خط مقدم کادر درمان را تصویرسازی کنند.

سرپرست اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت با بیان اینکه جشنواره‌های فرهنگی و هنری دانشگاه علوم پزشکی به تعویق افتاد، افزود: وزارت بهداشت در تابستان سال ۱۳۹۹ میزبان جشنواره نشریات دانشجویی تیتر و هنری سیمرغ است که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، پیش‌بینی می‌شود این برنامه‌ها در آبان ماه سال ۹۹ برگزار شود.

زائری لطف با تاکید بر اینکه مسابقات مجازی در حوزه عکاسی و نشریات صوتی الکترونیکی در دانشگاه‌های علوم پزشکی فعال شدند، افزود: مسابقات طراحی پوستر و اینفوگرافیک نیز با موضوع کرونا، بهداشت عمومی، کودکان، بهداشت فردی و سرمایه اجتماعی برگزار می‌شود که جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد. البته به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، فعالیت‌های فرهنگی به صورت جمعی دانشجویان علوم پزشکی تعطیل شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064429

وب گردی

وب گردی