ایجاد چهار کارگروه برای مقابله با کرونا در دانشگاه فردوسی مشهد

دانشگاه فردسی مشهد در راستای مقابله با ویروس کرونا، چهار کارگروه‌ تولید مواد ضدعفونی، تولید کیت‌های تشخیصی، گردآوری و آنالیز آماری و راه‌اندازی مشاوره روانی آنلاین ایجاد و فعال کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه فردسی مشهد در راستای مقابله با ویروس کرونا، چهار کارگروه‌ تولید مواد ضدعفونی، تولید کیت‌های تشخیصی، گردآوری و آنالیز آماری و راه‌اندازی مشاوره روانی آنلاین ایجاد و فعال کرده است.

در هر یک از این کارگروه‌ها، پیشرفت‌هایی صورت گرفته است؛ به‌عنوان مثال درخصوص غربالگری در همکاری با جهاد دانشگاهی به‌زودی خدمات آغاز می‌شود و دانشکده علوم مأموریت پشتیبانی مولکولی را برعهده دارد و دانشکده کشاورزی و دامپزشکی درصدد توسعه روش ژئوشیمیایی است.

همچنین در زمینه تولید اتانول، برج تقطیر پایلوت در دانشکده مهندسی این دانشگاه در حال راه‌اندازی است و تولید آب اکسیژنه در دانشکده علوم آغاز شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دانشگاه فردوسی مشهد درخصوص مشاوره اپلیکیشن ویژه در گروه کامپیوتر در حال راه‌اندازی است و در حوزه آمار و اطلاعات کارهای منحصر به‌فردی انجام شده و گزارش اول دریافت گردیده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064447

وب گردی

وب گردی