ادامه ضدعفونی معابرو اماکن پر تردد محله های مرکزی تهران

تمامی روزهای هفته در ایام نوروز  معابر ، اماکن عمومی و پرتردد، بوستان ها ، پیرامون بیمارستان ها و مراکز درمانی در بخش مرکزی شهر تهران توسط 600 کارگر ضد عفونی می شوند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، کورش خرد معاون خدمات شهری و محیط زیست گفت: از نخستین روز اعلام شیوع ویروس کرونا تاکنون 600 نیروی خدمات شهری و فضای سبز این منطقه در سطح نواحی چهارگانه به صورت شبانه روزی و مستمر حتی در تعطیلات نوروزی اقدام به ضد عفونی تمامی بوستان ها و مبلمان شهری اعم از وسایل بازی، نیمکت ها، سرویس های بهداشتی عمومی، مبلمان پارکی و وسایل ورزشی، ضد عفونی معابر اصلی و فرعی، ضد عفونی روزانه پیرامون بیمارستان ها، مراکز خرید و پر تردد، میادین میوه و تره بار و گند زدایی و شستشوی مخازن زباله می کنند.

خرد با بیان این که توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک ، دستکش و مواد ضد عفونی کننده بین کارگران در حال انجام است؛ افزود: تمامی پرسنل و ارباب رجوع به شهرداری و پیمانکاران نیز مورد تب سنجی قرارمی گیرند.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 11 ، برخی از اقدامات ضد عفونی اماکن و معابر عمومی با مشارکت سمن ها و نهادها در حال انجام است که با توجه به فراگیری این ویروس ، مشارکت گروه های مردمی بسیار ارزنده است.

او همچنین با تأکید بر این که اولویت مدیریت شهری در شرایط کنونی حفظ سلامت شهروندان است؛ خاطر نشان کرد : با برنامه ریزی های انجام شده اقدامات اجرایی به صورت مستمر و شبانه روزی در حال اجراست و حوزه های مختلف مدیریت شهری روزانه در بخش های مشاعات شهر و مجموعه های سطح خدمات شهرداری که مکان های تردد مردم هستند ؛ بر اساس پروتکل اقدام به ضد عفونی و گند زدایی می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064448

وب گردی

وب گردی