ضرورت ارتقای ظرفیت خدمت رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان امیرالمومنین

سید محمود آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور در بیمارستان امیرالمؤمنین از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، صبح امروز سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و رئیس ستاد مبارزه با کرونا استان تهران به همراه سیدحمید جمال الدینی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور در بیمارستان امیرالمومنین از بخش های مختلف این بیمارستان بویژه کادر درمانی ارائه دهنده به بیماران کرونایی با هدف ارتقای خدمات رسانی به بیماران مبتلا به کرونا بازدید کردند.

به گفته آقامیری، در این بازید علاوه بر پیگیری و بررسی مشکلات پرسنل حاضر در بخش مراقبت از بیماران کرونایی، در خصوص ایجاد زیرساخت ارائه خدمات بیمارستانی از جمله بحث ایجاد مرکز تشخیص سرطان و تکمیل ظرفیت تصویربرداری و آنژیوگرافی با توجه به موقعیت سوق الجیشی این بیمارستان بحث و تبادل نظر شد.
وی افزود: از آنجا که این بیمارستان ۱۰۰ تخت فعال دارد به عنوان بیمارستان پشتیبان بحران در شهرداری منطقه ۱۶ انتخاب و امکان استفاده از شرایط خاص غیر از ظرفیت موجود را دارد.

آقامیری در پایان، ضمن تاکید بر دستورالعمل حمایتی کادر درمانی بر تسریع اجرای مصوبه حمایتی گروه مرتبط با بیماران کرونایی تاکید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064473

وب گردی

وب گردی