توسعه کسب‌وکار با فروش محصولات جدید گرافنی

شرکت زنگرافن (ZEN Graphene) اعلام کرد که برای توسعه کسب‌وکار خود، فروش محصولات جدید گرافنی را آغاز کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت زنگرافن از فروش محصولات جدید این شرکت خبر داد؛ براساس اطلاعیه‌ای که این شرکت منتشر کرده است، گرافن خالص آلبانی این شرکت از طریق سایت عرضه می‌شود.

این شرکت قصد دارد تا خط تولید محصولات خود را گسترش داده تا بتواند نقاط کوانتومی کربنی، اکسیدگرافن و اکسیدگرافن احیا شده و دیگر محصولات مبتنی بر گرافن را تولید کند.

فرانسیس دوبه، مدیرعامل زنگرافن گفت: ما به نقطه عطف مهمی رسیده‌ایم؛ زیرا هدف ما در سال ۲۰۲۰ این است که بتوانیم از فروش محصولات گرافنی آلبانی کسب درآمد کنیم.

این شرکت در حال احداث آزمایشگاه جدید خود در گلف آنتاریو است و در تلاش است تا تولید گرافن را در مقیاس بزرگ تر انجام دهد. این فضا قرار است به‌عنوان مرکز تحقیق و توسعه شرکت برای تحقیقات روی گرافن مورداستفاده قرار گیرد که تولید مقیاس کوچک گرافن نیز بخشی از برنامه‌هایی است که قرار است در این فضا انجام شود. این فضاها به شرکت زنگرافن اجازه می‌دهد که سرعت رشد خود را افزایش دهد.

این گرافن از گرافیتی به‌دست می‌آید که از معادن آلبانی در شمال آنتاریو استخراج شده است. به‌عنوان بخشی از برنامه توسعه تجاری، شرکت زنگرافن به‌طور فعال با چندین صنعت در حال کار است تا محصولات گرافنی خود را براساس نیاز و کاربرد شرکا صنعتی خود تولید و عرضه کند.

پروژه گرافیت آلبانی پروژه‌ای منحصربه‌فرد برای این شرکت بوده که موجب شده است تا این شرکت رقابت‌پذیری خود را در بازار گرافن حفظ کند. آزمایشگاه‌های مستقل مختلفی در ژاپن، بریتانیا، کانادا و ایالات متحده آمریکا نشان دادند که گرافیت استخراج شده آلبانی خلوص بالایی داشته و می‌توان از آن به‌عنوان ماده اولیه مناسب برای تولید گرافن استفاده کرد. این گرافیت استخراج شده به راحتی قابل لایه‌برداری بوده و با استفاده از انواع روش‌های مکانیکی، شیمیایی و الکتروشیمیایی می‌توان آن را لایه‌برداری کرد و گرافن تولید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064488

وب گردی

وب گردی