پیشنهاد جنجالی بارسا برای جذب ستاره اینتر/ خسارت باورنکردنی کرونا به المپیک/ پافشاری تاتنهام برای جذب مدافع رئال

با بسته خبری اخبار ورزش بین الملل با ما همراه باشید.

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی/ حجم اخبار ورزش جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار دنیای ورزش بین الملل، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

خسارت باورنکردنی کرونا به المپیک

کمیته بین‌المللی المپیک و کشور ژاپن سرانجام به توافق رسیدند مسابقات المپیک ۲۰۲۰ را برای یک سال به تعویق بیندازند، اتفاقی که باعث ضرر و زیان زیادی خواهد شد. نشریه آلمانی «فرانکفورت آلگمانیه» مدعی شد، میزان خسارت ناشی از تعویق المپیک ۲۰۲۰ توکیو مبلغی در حدود ۲۶ میلیارد دلار (۴۱۶ تریلیون تومان) تخمین زده شده است.

هازارد: فصل اول من در رئال، فصل بدی بود

ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید که در حال حاضر با مصدومیت دست به گریبان است می‌گوید قبول دارد که اولین فصل حضورش در این تیم برای او فصل بدی بوده ولی با اینحال هازارد می‌گوید موفقیت یا عدم موفقیت او در برنابئو باید در فصل آینده بررسی شود. هازارد در تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو از چلسی راهی رئال مادرید شد ولی به دلیل مصدومیت نتوانست در این تیم بدرخشد و انتظارها را برآورده کند. هازارد در پانزده بازی خود برای رئال موفق به زدن یک گل و دادن پنج پاس گل شده و خودش قبول دارد که در این فصل عملکرد خوبی نداشته است.

مخالفت ستاره‌های بارسا با کاهش دستمزدها

شبکه تلویزیونی ESPN به نقل از منابع خود فاش کرد که در حالیکه باشگاه بارسلونا در تلاش برای به حداقل رساندن تاثیر ویروس کرونا بر وضعیت مالی باشگاه به بازیکنان این تیم پیشنهاد داده که با کاهش قابل توجه دستمزدهایشان موافقت کنند، این پیشنهاد باشگاه با مخالفت ستاره‌های بلوگرانا مواجه شده و آنها حاضر به پذیرش کاهش دستمزدهایشان نشده‌اند. بر اساس این گزارش، مذاکره بین کاپیتان‌های باشگاه و هیات‌مدیره بارسلونا در این باره همچنان در جریان است. شبکه ESPN به نقل از منابع خود می‌گوید بازیکنان بارسا کاهش مقداری از دستمزدهای خود را پذیرفته‌اند ولی از شرایطی که تا این لحظه هیات‌مدیره به آنها پیشنهاد داده راضی نیستند.

امیدواری ایتالیا به شروع دوباره سری آ از تیرماه

گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا ابراز امیدواری کرد که ادامه رقابتهای فصل جاری سری آ، لیگ فوتبال این کشور، از ماه تیر یا مرداد از سر گرفته شده و فصل در نهایت نیمه‌کاره رها نشده و به پایان برسد. سری آ مثل اکثر لیگهای فوتبال در گوشه و کنار دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا و بحران ناشی از آن در حال حاضر تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است.

انتخاب بارسلونا به عنوان قهرمان منصفانه نیست

مدتی است که رقابت های فوتبال در سراسر اروپا به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده و هیچ دیداری برگزار نمی شود. لالیگا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مسابقات آن تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمده است. رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا یعنی لوئیس روبیالس ابراز امیدواری کرد که با پایان یافتن ویروس کرونا، رقابت‌های لالیگا دوباره از سر گرفته شود. او همچنین گفت:" این منصفانه نیست که بارسلونا را قهرمان فصل جاری معرفی کنیم، برنده و بازنده باید درون زمین مشخص شوند، امیدوارم که مسابقات از ماه می باز هم از سر گرفته شوند اما فکر نمیکنم که اینگونه باشد و احتمالا زمان تعلیق تمدید خواهد شد."

ایده باورنکردنی بارسا برای جذب ستاره اینتر

با نزدیک شدن به نقل و انتقالات تابستانی شایعات درباره علاقه باشگاه بارسلونا به جذب ستاره آرژانتینی اینتر بیشتر و بیشتر می شود. باشگاه کاتالانی با جدیت شرایط جذب لائوتارو مارتینز را پیگیری می کند و به نظر می رسد که قصد دارد هر طور که شده هم وطن لیونل مسی را به نوکمپ بیاورد. با این وجود به نظر می‌رسد که بارسا کار بسیار دشواری برای جذب ستاره آرژانتینی اینتر داشته باشد. بر اساس گزارش کالچو مرکاتو بارسا قصد دارد آرتور ملو، آرتور ویدال، کارلس آلنا، نلسون سمدو و ژان تودیبو را در ازای به خدمت گرفتن لائوتارو مارتینز به اینتر پیشنهاد بدهد؛ پیشنهادی که به طور قطع برای باشگاه میلانی وسوسه برانگیز خواهد بود.

زلاتان در آستانه جدایی از میلان

در بین همه بلاتکلیفی های بوجود آمده به علت شیوع ویروس همه گیر کرونا، آینده زلاتان ابراهیموویچ در میلان و شاید به طور کلی در عرصه فوتبال نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. کوریره دلااسپورت مدعی شد زلاتان چندان از شرایط راضی نبوده و ممکن است طی هفته های آتی از دنیای فوتبال خداحافظی کند. با جدایی زوونمیر بوبان و احتمالا پائولو مالدینی از بلاشگاه میلان، زلاتان دیگر انگیزه چندانی برای ادامه فعالیت در این تیم ندارد. ستاره سوئدی با درخواست این دو بازوی اجرایی باشگاه میلان راهی سن سیرو شده بود و حالا از اتفاقات رخ داده چندان راضی نیست.

پافشاری مورینیو و تاتنهام برای جذب مدافع رئال

پس از درخشش ادر میلیتائو در ترکیب تیم پورتو، باشگاه رئال مادرید این مدافع برزیلی را در تابستان به خدمت گرفت. با این وجود حضور رافائل واران و سرخیو راموس در خط دفاعی رئال مادرید باعث شده که در این فصل میلیتائو فرصت کمتری برای حضور در زمین پیدا کند و بیشتر یک نیمکت نشین بوده است. اخیرا شایعاتی درباره علاقه ژوزه مورینیو و باشگاه تاتنهام به این ستاره برزیلی به گوش رسیده بود. حالا اما دوباره دون بالون مدعی شده که باشگاه تاتنهام و سرمربی پرتغالی این تیم دوباره برای جذب مدافع جوان کهکشانی‌ها علاقه نشان داده اند.

واکنش ترامپ به تعویق برگزاری المپیک

آکیهیرو نیشیمورا، معاون دبیر اول کابینه نخست‌وزیری ژاپن درباره جزئیات مذاکره تلفنی شینرو آبه با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مطالبی را بیان کرد. وی از حمایت دونالد ترامپ از تصمیم مشترک دولت ژاپن و کمیته بین‌المللی المپیک برای تعویق المپیک توکیو خبر داد.

آکیهیرو نیشیمورا گفت: دونالد ترامپ در جریان تماس تلفنی با نخست‌وزیر ژاپن بار‌ها این جمله را که تعویق المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ در توکیو یک تصمیم عالی و منطقی است تکرار کرد. رئیس‌جمهور آمریکا موافق صد در صدی تعویق این رقابت‌ها بود و از تصمیم نهایی شینزو آبه اعلام حمایت کرد.

همه مسابقات بوکس جهان لغو شد

سایت رسمی سازمان جهانی بوکس (WBO) اعلام کرد تمامی فعالیت‌ها و رقابت‌های جهانی این نهاد تا ماه ژوئن ۲۰۲۰ (تیر ۹۹) لغو شدند. در بیانیه سازمان جهانی بوکس آمده است: با توجه به شرایط کنونی ویروس کنونی در سراسر جهان تمامی رقابت‌ها تا ماه ژوئن به تعویق افتادند. اطلاعات جدیدتر را نیز در زمان لازم منتشر خواهیم کرد.

کد خبر: 1064500

وب گردی

وب گردی