دولت برای کاهش شیوع کرونا باید تجمعات را به حداقل برساند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: مسئولان باید تمامی تدابیر و امکانات لازم جهت کم کردن تجمعات در کشور را به کار گیرند تا بیش از این شاهد گسترش  ویروس کرونا در کشور نباشیم.

رضا صالحی در گفت‌و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه ویروس کرونا مشکلات بسیار زیادی را در کشور بوجود آورده و زندگی مردم را با خطر و مشکل روبرو کرده است، گفت: مدیریت درست و جهادی توسط مسئولان مربوطه در این شرایط بسیار حائز اهمیت بوده تا از افزایش ابتلا به این بیماری جلوگیری به عمل آید.

وی ادامه داد: متاسفانه با وجود اعلام خطرناک بودن کشور در گسترش ویروس کرونا، شاهد بی‌توجهی تعدادی از مردم و شلوغی مراکز خرید و سفرهای نوروزی هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه با انتقاد از عدم برنامه ریزی مناسب مسئولان در مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کشور اضافه کرد: مراجع اصلی برنامه ریزی برای مدیریت این شرایط متاسفانه با اهمال کاری و عدم توجه به خطرناک بودن ویروس اقدام به کنترل ورود و خروج و تردد مابین استان‌های کشور را انجام ندادند.

وی افزود: مسئولان باید تمامی تدابیر و امکانات لازم جهت کم کردن تجمعات در کشور را به کار گیرند تا بیش از این شاهد گسترش ویروس منحوس کرونا در کشور نباشیم.

به گفته صالحی صالحی؛ مسئولان کشور و دولت در صورت ادامه بی توجهی‌ها و عدم کنترل مناسب ترددها بین استان‌های کشور باید جوابگوی تمامی مردم و خانواده‌هایی که عزیزان خود را در اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند باشند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در پایان با اشاره به اینکه مردم نیز باید با ماندن در منازل در ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا نقش آفرینی موثر داشته باشند، خاطر نشان کرد: افراد برای حفظ جان خود و خانواده‌ها بهتر است به دستورات و توصیه‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا گوش دهند و از سفر و تردد پرهیز کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064533

وب گردی

وب گردی