احسان حدادی مشکوک به کرونا و تحت مراقبت/ احتمال بالای هدایت تیم ملی والیبال توسط یک خارجی/ سعید معروف در آستانه بازگشت به چین

با بسته خبری اخبار منهای فوتبال با ما همراه باشید.

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی/ حجم اخبار سایر ورزش‌های کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار منهای فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

غفور: سال 98 برای والیبال ایران خوب بود

امیر غفور بازیکن ۲۸ ساله تیم ملی والیبال ایران و لوبه ایتالیا گفت: در سال ۹۸ اتفاقات بسیار خوبی برای والیبال ایران افتاد که مهم‌ترین آن، کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود.

ملی‌پوش تیم ملی والیبال ایران درباره روند درمان مصدومیتش، گفت: دو هدف در روند درمان مصدومیت من مد نظر باشگاه و برنامه‌های آماده‌سازی‌ام قرار دارد. نخست این که مصدومیت برطرف شود و دوم این که از نظر جسمانی، به شرایط مناسب و ایده‌آل برای شروع مسابقات برسم. با توجه به شرایط ویروس کرونا در ایتالیا و قرنطینه اعمال شده در این کشور، در یک ماه گذشته سی‌تی‌اسکن و یا ام.آر.آی جدیدی انجام ندادم اما یک ماه پیش که انجام دادم، مشکل مصدومیتم ۷۰ تا ۸۰ درصد برطرف شده بود.

غفور با بیان این که من طرفدار تیم بارسلونا هستم و دلیل اصلی آن هم حضور بازیکنی به نام لیونل مسی در این تیم است، گفت: به مسی علاقه شدیدی دارم که دلیل آن، شکل بازی و اخلاق خاص اوست اما متاسفانه در بسیاری از مواقع، برنامه استراحت و مسابقات تیم لوبه به گونه‌ای نیست که بتوانم همه مسابقات این تیم را دنبال کنم.

تعویق المپیک به نفع قایقرانی است

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت‌وگویی درباره اینکه فکر می‌کنید تعویق المپیک به نفع قایقرانی باشد، اظهار داشت: برای رشته ما این تعویق یکساله بهتر است چرا که وضعیت تمرینی ورزشکاران می‌تواند مناسب‌تر شود اما فکر می‌کنم این موضوع برای ورزشکارانی که برای مدال می‌جنگند خیلی مناسب نباشد.

وی افزود: ما امکانات کشورهای دیگر را نداشتیم تا بتوانیم تمرینات‌مان را آنطور که لازم است پیگیری کنیم فکر می‌کنم این چند ماه باقی‌مانده بهترین فرصت برای قایقرانی باشد. با توجه به فرصتی که برای بازی‌های المپیک مانده فکر می‌کنم فدراسیون جهانی مسابقات انتخابی را برگزار کند اما این احتمال وجود دارد سیستم انتخابی کسب سهمیه را تغییر دهد.

رویدادهای جهانی تیراندازی با کمان به تعویق افتاد

فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان به دنبال تعویق بازیهای المپیک توکیو، تمامی مسابقات و فعالیت ها را تا پایان ژوئن به تعویق انداخت. پیش از این فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا تمامی مسابقات را تا ۳۰ آوریل به تعویق انداخته بود.

حدادی مشکوک به کرونا و تحت مراقبت

دکتر اشکان اردیبهشت درباره آخرین وضعیت احسان حدادی که خودش در رسانه ها اعلام کرده بود دچار کسالت شده است، گفت: بدیهی است که ستاد مقابله با کرونا در ورزش علاوه بر اینکه دغدغه سلامت تمام ورزشکاران و ملی پوشان را دارد همواره توصیه های لازم را به شکل ویژه به قهرمانان المپیکی ارائه می کند در خصوص احسان حدادی هم به محض اطلاع از کسالت او، اقدامات لازم درمانی آغاز شد.


وی افزود: حدادی از روز چهارشنبه در منزل تحت نظارت و کنترل قرار گرفته است. صبح امروز نیز علاوه بر اقدامات تشخیصی مثل سی تی اسکن و آزمایش خون، توسط یکی از بهترین فوق تخصص های عفونی ویزیت شد. نمی توان گفت احسان به کرونا مبتلا شده است هرچند مشکوک به این بیماری است، با این حال باید صبر کرد و منتظر پاسخ آزمایش های تخصصی مربوطه باشیم.

عابدینی : بی صبرانه منتظر سومین المپیکم هستم

مجتبی عابدینی کاپیتان باتجربه شمشیربازی تیم ملی ایران درباره عملکرد و میزان رضایتش در سال 98 گفت: «سال ۹۸ برای من خیلی سال بسیار خوبی بود چراکه در همان روزهای اول سال یعنی در روز دوم فروردین‌ماه در مجارستان موفق به کسب مدال برنز جهان شدم که درواقع این شیرین‌ترین مدال تاریخ ورزشی‌ام بود و سپس در مسابقات آسیایی نیز هم یک برنز گرفتم. در کل فکر می‌کنم که سال بسیار خوبی را ازلحاظ سپری کردم. هرچند مصدومیت‌های زیادی را هم‌پشت سر گذاشتم ولی در کل راضی هستم.»


کاپیتان تیم ملی شمشیربازی ایران درخصوص تعویق مسابقات المپیک گفت: «من فکر می‌کنم این موضوع در کل به نفع ما تمام شد و من خیلی خوشحال شدم و شما مطمئن باشید که این تصمیم برای کل ورزش دنیا مفید است. به‌هرحال این ویروس وجود دارد و شما مطمئن باشید همه ورزشکاران تا حدی با افت مواجه شدند. ازنظر شخصی هم باید بگویم برای من هم خیلی خوب شد. در حال حاضر تنها فقط در خانه هستیم و هرگونه رفت‌وآمد را تعطیل کردیم و منتظر هستیم تا این وضعیت به اتمام برسد تا دوباره به تمریناتمان ادامه دهیم. چون همان‌طور که می‌دانید دو بازی ما باقی‌مانده بود که یکی از این دو بازی باید دیروزهای عید برگزار می‌شد که متأسفانه تمامی مسابقات کنسل شده است.»

خوش خبر: جانشین کولاکوویچ احتمالا خارجی است

بعد از اینکه درخواست فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ از سوی این مربی تایید شد، فدراسیون هم چنین موضوعی را تایید می کند. پرونده همکاری 3 ساله این مربی مونته نگرویی با ایران بسته شده و حالا فدراسیون برای المپیک که در سال 2021 برگزار می شود، به دنبال یک مربی خارجی جدید خواهد بود.


امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در خصوص انتخاب جانشین کولاکوویچ به "ورزش سه" گفت: فعلا نمی توانم دقیق در این باره صحبت کنم. با این حال من فکر می کنم برای المپیک توکیو فدراسیون به دنبال یک مربی خارجی سطح بالا خواهد بود. از طرف دیگر اگر قرار بر برگزاری لیگ ملت های 2020 باشد، ما دراین مسابقات از مربی ایرانی استفاده می کنیم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم هندبال نوجوانان ایران انتخاب شد

فرهاد شفیعی به عنوان مربی دروازه‌بان های تیم هندبال نوجوانان ایران منصوب شد. شفیعی سابقه حضور در رده های مختلف ملی هندبال را در کارنامه دارد.

مسابقات هندبال نوجوانان قهرمانی آسیا اواخر مردادماه امسال در صورت حل مشکل کرونا در کشور قزاقستان برگزار خواهد شد.

حسین خانی: روزهای سختی را گذراندم

مصطفی حسین خانی ملی پوش تیم کشتی آزاد کشورمان در روز تولد خود در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: تابستان سال گذشته عمل جراحی را بر روی مینیسک زانویم انجام دادم و چند ماه از میادین دور بودم. روزهای سختی را گذراندم تا بتوانم به روی تشک کشتی بازگردم اما خدا را شکر، با یک تمرین یک و نیم ماهه دوباره به کورس قهرمانی بازگشتم.

حسین خانی تصریح کرد: برای بازگشت به شرایط آرمانی و آمادگی کامل نیاز به زمان دارم که با توجه به اینکه المپیک 2020 توکیو به تعویق افتاده، فرصت خوبی در اختیارم قرار گرفت و تمام تلاشم را در این باره خواهم کرد.

سعید معروف احتمالا به چین برمی‌گردد

با اینکه این روزها خیلی از کشورهای جهان درگیر ویروس کرونا شدند و تمامی مسابقات ورزشی خود را تعطیل کردند، چینی ها با پشت سر گذاشتن بحران کرونا این روزها در حال استارت دوباره مسابقات ورزشی خود هستند. سعید معروف هم که بعد از تعطیلی لیگ چین راهی آمریکا شده، در انتظار دریافت پیام برای سفر به چین است. امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال که این روزها با معروف در ارتباط است، درباره وضعیت کاپیتان تیم ملی گفت: 2، 3 روز قبل با سعید صحبت کردم که او گفت منتظر است تا از باشگاه چینی با او تماس بگیرند.

به احتمال فراوان لیگ والیبال چین هم به زودی آغاز می شود و معروف هم باید برای همراهی باشگاهش به این کشور خواهد رفت.

کد خبر: 1064545

وب گردی

وب گردی