صنایع دستی رابا عشق و امید در خانه های خود تولید کنید

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر از صنعتگران صنایع‌دستی خرمشهر خواست با امید به آینده، در این روزهای سخت در خانه‌ها و کارگاه‌های شخصی خود به تولید صنایع‌دستی بپردازند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سجاد پاک‌گهر گفت: هرسال با آغاز ایام تعطیلات نوروز، جمع زیادی از هم‌وطنان به شهرستان خرمشهر به منظور بازدید از جاذبه‌های گردشگری سفر می‌کردند اما امسال باتوجه به بیانه‌های صادرشده در خصوص جلوگیری از گسترش کروناویروس و ممنوعیت‌های اعلام‌شده درخصوص مسافرت‌های نوروزی به‌منظور حفظ سلامت شهروندان و آحاد جامعه، این موضوع باعث کاهش فروش تولیدات صنایع دستی بسیاری از صنعتگران شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر افزود: از همین‌رو، با شهرداری و شورای شهر خرمشهر، به منظور فراهم آوردن شرایط و محل‌های عرضه و فروش ویژه صنایع‌دستی پس از فروکش کردن تب کرونا در این منطقه مذاکراتی انجام شده است.

وی تاکید کرد: برهمین اساس، از همه هنرمندان می‌خواهیم با عشق و امید به آینده، در این روزها ضمن تولید صنایع‌دستی، خود را برای فراهم آمدن شرایط ویژه عرضه صنایع‌دستی در شهرستان خرمشهر آماده کنند و در این روزهای سخت در خانه‌ها و کارگاه‌های شخصی خود به تولید صنایع‌دستی بپردازند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064553

وب گردی

وب گردی