سانسور مجدد عادل در تلویزیون/ سه اسپانسر در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس/ فسخ میلیچ و بودوروف جدی شد

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

سه اسپانسر در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس قصد دارد برای پرداخت بدهی خود در پرونده های محکومیت بین المللی اش در فدراسیون جهانی فوتبال با یکی از بزرگترین شرکت های تجاری فعال در ایران قرارداد اسپانسری منعقد کند. از قرار معلوم سه شرکت بزرگ تجاری خواهان عقد قرارداد با پرسپولیس هستند که قرار است از بین آنها یک شرکت به عنوان حامی مالی جدید سرخ ها انتخاب شود. شروط باشگاه پرسپولیس نظیر دریافت پول در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن یکی از دلایل اصلی سرخ ها در این قرارداد خواهد بود. همچنین قرار است این پول در صورت امکان به صورت ارز دریافت شود تا بلافاصله به حساب طلبکاران خارجی سرخ ها واریز شده و مانع از محرومیت این باشگاه از حضور در نقل و انتقالات شود.

انتخاب مدیرعامل پرسپولیس و استقلال تا ۴۸ ساعت آینده

مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ وزارت ورزش و جوانان در مورد آخرین وضعیت انتخاب مدیرعامل در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، تصریح کرد: هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به صورت منسجم در حال پیشبرد فعالیت ها است و اختلافی با مدیرعامل سابق داشتند که منجر به استعفا و در نهایت برای باشگاه سرپرست انتخاب شد و در حال حاضر مسیر خود را ادامه می دهند.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل را انتخاب خواهد کرد و هم اکنون در پرسپولیس مشکل خاصی وجود ندارد و با وجود سرپرست نیز به خوبی اداره شود و در خصوص انتخاب مدیرعامل نیز رایزنی از طریق هیئت مدیره انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه طی یک تا دو روزه آینده مدیرعامل جدید باشگاه استقلال توسط هیئت مدیره انتخاب می شود، گفت: با انتخاب مدیرعامل جدید شرایط برای باشگاه استقلال نیز بهتر و پایدارتر دنبال می شود.

سعید آذری: جواب هر تازه به دوران رسیده‌ای را نباید بدهم!

سعید آذری در خصوص اظهارات مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان و اینکه گفته شده آذری سلطان حق رشد ایران است و مراقب باشد دستگیر نشود، اظهار داشت: جواب هر آدم تازه به دوران رسیده‌ای را نباید بدهم، زیرا رزومه من مشخص است. من یک ذوب‌آهنی هستم و سهامدار این باشگاه هم به حساب می‌آیم. من نمی‌دانستم چنین سلطانی هم وجود دارد و این اسم را نشنیده بودم اما از ابتدا پیگیر موضوع حق رشد رضا شکاری بودم ولی اینکه چرا چنین لقبی را به من داده‌اند در جریان آن نبودم.

وی افزود: تازه به دوران رسیده‌هایی که به دلیل یک لقب که خود هم از آن اطلاعی نداشتم چنین مباحثی را مطرح می‌کردند قدرت تخیل بالایی دارند اما آنها بدانند ابتدا سلاطین دروغ‌گویی دستگیر می‌شوند.

فردوسی‌پور در شبکه نسیم سانسور شد در شبکه سه نه!

حمایت پژمان جمشیدی از فردوسی‌پور در حالی در برنامه دورهمی مهران مدیری سانسور شد که شب عید حمایت سروش رفیعی از عادل در برنامه فوتبال برتر که مربوط به خود شبکه سه بود سانسور نشد! سوال اینجاست که آیا چون برنامه تلویزیونی فوتبال برتر زنده بود نتوانستند فردوسی‌پور را سانسور کنند؟ در دورهمی، پژمان جمشیدی از جای خالی فردوسی‌پور در تلویزیون گفته بود که البته سانسور شد آن هم در شبکه نسیم! در حالی که گفته می‌شد مشکل عادل فردوسی‌پور فقط شبکه سه سیماست. به هر ترتیب او در شبکه ورزش برنامه فوتبال ۱۲۰ را دارد و یکی از تهیه کنندگان رسمی سازمان محسوب می‌شود.

فدراسیون در مورد تعطیلی لیگ قاطعانه تصمیم بگیرد

برخی از باشگاه‌ها مدعی هستند لیگ باید ادامه پیدا کند و پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند در صورت توقف لیگ، آنها قهرمان خواهند شد. ابراهیم قاسمپور پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به این صحبت‌ها، گفت: متأسفانه تصمیم‌گیری‌ها همیشه به این شکل بوده و فشارهای روانی بیشتر تأثیر دارد تا تصمیمات مدیریتی. هر کس از این آب گل‌آلود می‌‌خواهد ماهی بگیرد، ته جدولی‌ها می‌گویند ما در لیگ می‌مانیم و صدر جدولی‌ها هم مدعی قهرمانی هستند، اما سازمان لیگ باید قاطعانه و البته کارشناسی تصمیم بگیرد و تحت‌تأثیر صحبت‌های مربیان و بازیکنان باشگاه‌ها نباشد. اینکه یک تیم بگوید ما قهرمانیم و تیم دیگر بگوید سقوط نمی‌کنیم، اظهارات واهی است و اگر تصمیم جدی گرفته نشود، هر شخصی ساز خودش را خواهد زد.

دغدغه بزرگی که هنوز در پرسپولیس پابرجاست

باشگاه پرسپولیس طبق حکم کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال موظف به پرداخت یک میلیون و پنجاه هزار یورو به برانکو ایوانکوویچ بعلاوه پنج درصد از سود این پول بابت تاخیر در دیرکرد آن شده است. مبلغ بالایی که تبدیل به یکی از بدهی های کلان این باشگاه شده است. حالا هیات مدیره باشگاه پرسپولیس پس از استعفای انصاری‌فرد تصمیم گرفته تا مذاکره با سرمربی فصل گذشته خود را پس از دریافت اطلاعات کامل حکم از سوی کمیته انضباطی فیفا از سر گرفته تا شاید پرفسور کروات به آنها تخفیف بدهد. این در حالی است که سرمربی فعلی تیم ملی عمان در اخرین صحبت های خود عنوان کرده است فرصت کافی را به مدیران باشگاه داده بود اما آنها استفاده نکردند. باشگاه پرسپولیس قصد دارد طلب برانکو را خیلی زود پرداخت کند تا کار به دادگاه CAS و احتمال محرومیت از حضور در سه پنجره نقل و انتقالاتی آینده نرسد.

دیاباته: پرسپولیسی‌ها هم مرا دوست دارند

شیخ دیاباته: مهاجم گلزن استقلال درباره این‌که چرا به ایران و استقلال آمده است، گفت: این آندره‌آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال بود که من را به اینجا آورد. اول اصلا تمایلی به آمدن نداشتم ولی خب استقلال تیم بزرگی است و در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کند و به خودم گفتم چرا که نه؟ من اتفاقا فردی نیستم که دنبال مهمانی و کلوپ شبانه باشم و به این خاطر به ایران نروم اتفاقا دوست دارم در خانه باشم. اول که تمایل نداشتم چون نمی‌دانستم در ایران زندگی چگونه است و استراماچونی هم را قانع کرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به‌هیچ‌وجه از آمدن به استقلال پشیمان نیستم. اینجا همه چیز خوب است و دنبال گلزنی هستم و هواداران ارتباط خوبی با من دارند. مدام در خیابان می خواهند با من عکس بیندازند حتی وقتی کرونا آمده بود و من به آنها نیز گفتم با کرونا شوخی نکنید! در ایران نیمی طرفدار استقلال و نیمی طرفدار پرسپولیس هستند. من اینجا دوستان خیلی زیادی پیدا کردم و شرایط برای من خوب است.

این مهاجم در پایان صحبت‌های خود گفت: خیلی خوشحالم با گلزنی توانستم خودم را نشان دهم. اینجا هواداران مدام اسم من را در ورزشگاه به زبان می‌آورند و من شادی گلی دارم که هر وقت آن را انجام می‌دهم همه هواداران یک صدا فریاد می‌زنند و این فوق‌العاده است. حتی خیلی از هواداران پرسپولیس نیز من را دوست دارند و آنها تعجب می‌کنند که با آنها صحبت می‌کنم ولی فوتبال بدون مردم هیچ اهمیتی ندارد.

مهدی رحمتی چه گفت که دانشگر از احسان علیخانی عذرخواهی کرد؟

یکی از جنجالی ترین اتفاقات روز گذشته واکنش توهین‌آمیز محمد دانشگر مدافع استقلال در خصوص صحبت‌های عجیب آریا عظیمی‌نژاد داور برنامه عصر جدید بود. دانشگر به دلیل صحبت عجیب این داور در خصوص استراماچونی دو استوری توهین‌آمیز علیه او و احسان علیخانی منتشر کرده بود که البته چند ساعت بعد به گفته خودش فقط به خاطر مهدی رحمتی و پادرمیانی کاپیتان سابق استقلالی‌ها هم استوری خودش را پاک و هم از علیخانی عذرخواهی کرد. مهدی رحمتی در این جریان متن زیر را منتشر کرده بود.

کد خبر: 1064608

وب گردی

وب گردی