آزمون‌های مرحله دوم المپیادهای علمی دانش‌آموزان به تعویق افتاد

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از تعویق زمان برگزاری آزمون‌های مرحله دوم المپیادهای علمی کشور خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، زمان برگزاری مرحله دوم آزمون‌های المپیادهای علمی به تعویق افتاد.

بر این اساس و به دلیل فاصله گیری اجتماعی بخاطر شیوع ویروس کرونا، مرحله دوم آزمون‌های المپیادهای علمی کشور در خردادماه برگزار می‌شود. لازم به ذکر است در صورت ادامه شرایط مذکور امکان تعویق دوباره زمان برگزاری این آزمون‌ها وجود دارد.

تصمیم گیری در خصوص برگزاری چهاردهمین المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک که بنا بود، ۲۳ شهریور تا یکم مهرماه در کلمبیا برگزار شود، به اواخر خرداد موکول شده است.

سی و یکمین المپیاد جهانی زیست شناسی نیز که بنا بود در ۱۳ تا ۲۱ تیرماه در ژاپن برگزار شود، لغو و به سال آینده موکول شد.

پنجاه و یکمین المپیاد جهانی فیزیک که قرار بود در ۲۸ تیرماه تا ۵ مردادماه در لیتوانی برگزار شود، به تعویق افتاده و زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

سی و دومین المپیاد جهانی کامپیوتر که بنا بود ۲۹ تیرماه تا ۵ مردادماه در سنگاپور برگزار شود، به تعویق افتاده و هنوز زمان دقیقی برای آن اعلام نشده و نزدیکترین زمان ممکن اواسط شهریور اعلام شده است.

شصت و یکمین المپیاد جهانی ریاضی که بنا بود از ۱۸ تا ۲۸ تیرماه در روسیه برگزار شود نیز به تعویق افتاده و زمان برگزاری بعداً اعلام خواهد شد.

این خبر بنا به اعلام دبیرخانه کمیته‌های جهانی برگزاری المپیادها تنظیم شده و برای اعلام تغییرات در المپیادهای فوق و سایر المپیادها در حال تکمیل است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064609

وب گردی

وب گردی