آماده سازی نقاهتگاه ستاد مقابله با کرونا در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از آماده سازی دو سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا برای دوران نقاهت بیماران کرونایی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی،سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی اظهار داشت: یکصد تخت ویژه بانوان و یکصد تخت ویژه آقایان در دو سالن مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا برای سپری شدن دوران نقاهت بیماران کرونایی با مشارکت ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان های ورامین و پیشوا در حال آماده سازی است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در این روزهای حساس، خود را موظف به حل بحران پیش آمده و کاهش دغدغه های اجتماعی دانسته و تمام امکانات و ظرفیت های خود را برای مواجهه با ویروس کرونا بسیج کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: از آنجا که بیماران بهبود یافته همچنان برای گذراندن دوران نقاهت خود نیازمند مراقبت هستند و نمی توان با توجه به تعدد بیماران، آنها را در بیمارستان ها تحت مراقبت قرار داد، به همت رئیس و همکاران واحد ورامین- پیشوا، سالن های ورزشی این واحد دانشگاهی در حال تجهیز و آماده سازی است.

آقامیری با بیان اینکه اقدامات ضدعفونی، سمپاشی و استقرار ۲۰۰ تخت در سالن‌ های مد نظر با همکاری نیروهای جهادی انجام شده و پس از تجهیز و آماده سازی کامل، به قرنطینه بیماران اختصاص می یابد، گفت: پس از آماده سازی کامل، کادر درمانی و پرستاران در این سالن های ورزشی با حضور تمام وقت خود به بیماران مبتلا خدمات درمانی و بهداشتی ارائه می کنند و مراقبت های لازم از بیماران انجام می گیرد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با توکل به لطف و فضل الهی و مشارکت مردمی، همت و درایت مجموعه های مختلف کشور، به زودی شاهد مهار کرونا باشیم و جشن ریشه کن شدن این ویروس را بر پا کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064669

وب گردی

وب گردی