امروز و فردا در کدام استان ها باران می بارد؟

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی امروز و فردا تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، صادق ضیائیان مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، درباره وضعیت جوی کشور طی چند روز آینده گفت: امروز دوشنبه در نیمه شرقی کشور بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود و همچنین از بعد از ظهر امروز در مناطقی از شمال غرب کشور، بخش‌هایی از دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه افزود: فردا فعالیت سامانه بارشی به نواحی شمال شرق و شرق کشور و سواحل شرقی دریای خزر محدود می‌شود. امروز و فردا در استان‌های مرکزی، البرز، تهران، قم، سمنان، شمال اصفهان، شمال یزد و بخش‌هایی از خراسان رضوی، وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: از اوایل روز چهارشنبه این سامانه از کشور خارج و از بعد از ظهر این روز سامانه بارشی جدیدی از شمال غرب کشور وارد می‌شود و موجب بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی در استان‌های واقع در این ناحیه، دامنه‌های البرز غربی و مرکزی و سواحل غربی دریای خزر خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه درباره وضعیت جوی تهران نیز گفت: تهران امروز صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد شدید و با احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1064717

وب گردی

وب گردی