روشن: سعادتمند باید برای باشگاه برنامه‌ریزی کند

حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال مدیرعامل جدید این باشگاه را مدیری خوب توصیف و ابراز امیدواری کرد وی در مسئولیت جدیدش موفق باشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، حسن روشن درباره انتخاب احمد سعادتمند به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: سعادتمند آدم خوبی است و به نمایندگی از پیشکسوتان درگذشت برادر ایشان را تسلیت می‌گویم. اگر چه سعادتمند آدم خوبی است، اما باید دید در آینده چه عملکردی خواهد داشت‌.

وی در ادامه افزود: یکی از معضلات استقلال یک‌طرفه بودن شرایط بوده است، به گونه‌ای که بارها پیش آمده که مدیرعامل داشتیم، اما مربی نداشتیم. مربی داشتیم اما مدیرعامل انتخاب نشده بود. در هیئت مدیره نیز این شرایط بوده و باشگاه تزلزل و بی‌ثباتی داشته است. امیدوارم با آمدن سعادتمند این مشکلات برطرف شود.

پیشکسوت تیم استقلال خاطرنشان کرد: سعادتمند را در زمان حضورش در هیئت مدیره دیدم و با ما صحبت کرد. او را آدم خوبی دیدیم. سعادتمند مدیر است، اما اگر فقط به فکر اداره تیم باشد خیلی نمی‌تواند موفق باشد. اگر برنامه‌ریزی او برای باشگاه بوده و در کنارش اداره تیم را بر عهده بگیرد می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد‌.

روشن در پایان گفت: با آمدن ویروس کرونا دلالان فوتبال به مشکل خورده‌اند. امیدوارم این بیماری باعث شود این افراد به خودشان بیایند و بدانند دنیا ارزش این کارها را ندارد.

کد خبر: 1064772

وب گردی

وب گردی