ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها توسط دانشجویان جهادی واحد اهواز

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز گفت: دانشجویان با همکاری و هماهنگی یکدیگر اقدام به ضدعفونی خیابان‌های اهواز و توزیع بسته‌های حمایتی کردند.

محمد امین احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از ضد عفونی کردن معابر و خیابان‌ها توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز خبر داد و گفت: تمامی تشکل‌های دانشجویی واحد اهواز اعم از بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با هدف هم‌افزایی و کارایی بیشتر اقدامات خود را به صورت مشترک در مبارزه با ویروس کرونا انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز تمامی امکانات خود را برای مبارزه با کرونا بسیج کرده است، گفت: مسئولان دانشگاه در جلسات متعدد با تشکل‌های دانشجویی بودجه و ابزار لازم برای فعالیت‌های جهادی را در اختیار آنها قرار داده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز اضافه کرد: بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل همچنین برای جلوگیری از موازی کاری و اجرای بهتر اقدامات برای ضد عفونی کردن خیابان‌ها با مساجد محل و هیئت‌های مذهبی اهواز هماهنگی و همکاری لازم را دارد.

وی با تشکر از مردم استان خوزستان در رعایت کردن طرح فاصله گذاری اجتماعی عنوان کرد: مردم در اهواز و سایر شهرهای استان با ماندن در منزل و جلوگیری از ورودی مهامانان نوروزی و نرفتن به سفر‌های غیر ضروری جزء اولین شهرهای ایران در رعایت کردن هشدارهای ستاد ملی مدیریت مبارزه با ویروس کرونا هستند.

احمدی ادامه داد: دفتر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز همچنین در راستای استفاده مفید دانشجویان از وقت خود در دوران قرنطینه اقدام به معرفی کتاب‌ها و جزوات دانشگاهی در کانال‌ تلگرامی و صفحات اینستاگرامی کرده است.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در پایان خاطر نشان کرد: دانشجویان جهادی واحد اهواز علاوه بر ضد عفونی کردن معابر، اقدامبه تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی برای خانوارهایی که مشاغل سرپرست آنها به دلیل شیوع کرونا از رونق افتاده کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064776

وب گردی

وب گردی