امیری: رایزنی سعادتمند برای پرداخت بدهی‌های استقلال اقدام مثبتی است

بهرام امیری، معاون پیشین باشگاه استقلال گفت که احمد سعادتمند با رایزنی برای پرداخت بدهی‌های باشگاه اقدام مثبتی انجام داده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، بهرام امیری درباره انتخاب احمد سعادتمند به‌عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: من شناختی از سعادتمند ندارم، اما آرزو می‌کنم بتواند به باشگاه کمک کرده و مشکلات را حل کند تا استقلال از شرایط فعلی بیرون بیاید.

وی در مورد اینکه سعادتمند پیش از انتخابش به‌عنوان مدیرعامل استقلال رایزنی‌هایی برای پرداخت بدهی به مربیان و بازیکنان خارجی انجام داده است، گفت: این مسئله یکی از کارهای خوب در مقطع فعلی است. اگر چه ما آرای فدراسیون‌ها و بدهی‌ها را داریم، اما با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فیفا و AFC مشخص نیست که چه اتفاقی می‌افتد و به نظر می‌رسد که خود به خود اجرای آرای فیفا چند ماه عقب خواهد افتاد. با این حال، گرفتن مهلت از وینفرد شفر، منشا و ... از اقدامات مثبت سعادتمند بوده است.

معاون پیشین باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: سعادتمند براساس بودجه‌ و منابع مالی که خودش می‌داند، اقدام‌ می‌کند، اما در مجموع کارهای اخیر ایشان با توجه به اینکه زمانی عضو هیئت مدیره استقلال بوده است، نشان می‌دهد که به کارها آشنایی دارد.

امیری در خصوص اینکه آیا هنوز مسئولیتی در باشگاه استقلال دارد یا نه، گفت: مسئولیتی ندارم. پس از استعفایم، آقای فتح‌الله‌زاده از من خواست که در خدمت باشگاه باشم، اما با توجه به مشکلات زیادی که استقلال دارد، می‌دانستم کار کردن سخت است و از توانم خارج است. به نظرم در این شرایط، اشغال کردن پست خیانت است.

کد خبر: 1064821

وب گردی

وب گردی