تعطیلی قطعی لیگ برتر تا پایان فروردین/ برنامه ویژه پرسپولیس برای توافق با برانکو/ باشگاه فرانسوی به دنبال جذب دیاباته

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

تعطیلی لیگ برتر تا پایان فروردین ماه قطعی شد

باتوجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در جهت قطع زنجیره انتقال کرونا، تمام باشگاه‌های ورزشی خصوصی تا پایان فروردین ماه تعطیل خواهند بود.

ضمن اینکه تمام مسابقات ورزشی و لیگ‌ها و تمرینات ورزشی نیز همچنان تا پایان فروردین ماه تعطیل خواهند بود. لیگ برتر فوتبال ایران نیز فعلا تا پایان فروردین ماه با تعطیلی روبرو است و تیم های فوتبال حق برگزاری تمرینات گروهی را ندارند.

استراماچونی: حیف شد همکاری با استقلال پایان یافت

آندره‌آ استراماچونی که در نیم فصل نخست هدایت تیم استقلال را بر عهده داشت و با این تیم نتایج خوبی به دست آورد، در مصاحبه‌ای درباره کار در ایران گفت: من فکر نمی کردم چنین تجربه کاری به دست بیاورم. من پیشنهادی در تابستان از ایتالیا نداشتم و دوست نداشتم بیکار باشم و به همین خاطر به استقلال رفتم. استقلال سابقه قهرمانی در آسیا را داشته است و به شدت به دنبال جذب من بود. تجربه کار در استقلال باورنکردنی و بزرگ بود. شور و شوقی به فوتبال در ایران دیدم که در دهه ۸۰ در ایتالیا دیده بودم. ورزشگاه ها در ایران پر بود ولی استقلال باشگاهی بود که بیشتر از طرف سیاستمداران اداره می شد تا افراد ورزشی و به همین خاطر اتفاقاتی رخ داد. حیف شد که وقتی تیم در صدر بود همکاری با استقلال پایان یافت.

برنامه ویژه پرسپولیس برای توافق با برانکو!

باشگاه پرسپولیس بابت حضور پنج بازیکن خود با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مبلغ ۶۴۷ هزار دلار از فیفا می‌خواهد اما این پول به دلیل تحریم‌های ارزی به وجود آمده علیه بانک‌های ایرانی قابل پرداخت از سوی فیفا به سرخ‌ها نیست.

پولی که قرار بود به برانکو ایوانکوویچ پرداخت شود اما بخش مالی فیفا زیر بار آن نرفت و اعلام کرد تنها از طریق فدراسیون‌ها می‌تواند پول را پرداخت کند. با این حال باشگاه پرسپولیس با هماهنگی امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال ایران خواستار پرداخت این پول به طلبکاران خود شده است اما هنوز پاسخی از فیفا دریافت نکرده است. در صورتیکه فیفا با این موضوع موافقت کند ابتدا طلب ۲۳ هزاردلاری فرناندو گابریل و ۱۰ هزار دلاری سرتن چوک پرداخت می‌شود و سپس بخشی از طلب برانکو ایوانکوویچ را می‌خواهد از این طریق پرداخت کند.

ارتباط مجیدی با چند بازیکن استقلال در روزهای قرنطینه!

فرهاد مجیدی این روز‌ها در ایران نیست، ولی با چند استقلالی از جمله یکی از دستیارانش و ۲، ۳ بازیکن استقلال ارتباط دارد. او نگران وضعیت مدیریتی و مالی باشگاه استقلال است آن هم در شرایطی که وضعیت مدیریت باشگاه تغییر کرده و حالا احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه شده است. همچنین قرار است یکی، دو عضو جدید هم به هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه شوند.

بد نیست بدانید فرهاد شرایط بدنی شاگردانش را به صورت روزانه و از طریق دستیارانش چک می‌کند و حتی از وضعیت بازیکنان خارجی استقلال هم باخبر است.

قلعه‌نویی و آزمون بهترین‌های فوتبال ایران در رنکینگ جهانی

در تازه‌ترین رده‌بندی برترین مهاجمان و مربیان باشگاه‌های فوتبال جهان سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان با قرار گرفتن در رتبه ۸۵ جهان برترین مهاجم ایران شناخته شد و امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان اصفهان با قرار گرفتن در رتبه ۳۰۴جهان برترین مربی باشگاهی کشورمان لقب گرفت.

پیشنهاد یک تیم فرانسوی به ستاره استقلال

آن اتفاق بزرگی که دیاباته انتظارش را می‌کشید رخ داده و تیمی از لیگ ۲ فرانسه خواهان جذب مهاجم آبی‌هاست و به شیخ حتی مجوز حضور در باشگاه خود و انجام تمرینات را هم داده است. البته دیاباته این تعارف را نپذیرفته و به دلیل پایبندی به قراردادش با استقلال ترجیح می‌دهد شخصا به تمرین بپردازد.

دیاباته هنوز یک فصل دیگر با آبی‌ها قرارداد دارد اما بند جدایی در صورت خلف وعده باشگاه نیز در قرارداد این بازیکن وجود دارد و شیخ که با بدقولی‌های مکرر مواجه شده، می‌تواند استقلال را بعد از مشخص شدن تکلیف این فصل ترک کند.

پرسپولیسی‌ها منتظر زنگ پیروانی

پرسپولیس هم یکی از تیم‌هایی است که در بلاتکلیفی لغو مسابقات یا از سرگیری بازی های لیگ به سر می‌برد. بازیکنان پرسپولیس که همه در تهران هستند، نمی‌دانند دور جدید تمرینات این تیم چه زمانی شروع می‌شود و از زمان آغاز مجدد مسابقات هم کسی اطلاعی ندارد. از طرفی ستاد مقابله با کرونا اعلام کرده تمامی مسابقات و تمرینات تیم‌ها تا پایان فروردین تعطیل است.

پرسپولیسی‌ها در این شرایط منتظر تماس افشین پیروانی برای اعلام برنامه جدید هستند، اما مدیر تیم پرسپولیس هم خودش منتظر اعلام تصمیمات جدید از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است. از طرفی، پرسپولیسی‌ها به هیچ عنوان دوست ندارند لیگ برتر کلا تعطیل شود چون در این صورت قهرمانی این تیم از دست می‌رود.

یک تیم دیگر ایتالیایی خواهان سردار آزمون

آکاردیوش میلیک، مهاجم تیم فوتبال ناپولی قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده و قصد دارد این تیم را ترک کند. به همین دلیل مسئولان باشگاه ناپولی به فکر خرید یک جایگزین برای وی هستند. یکی از بازیکنان مدنظر مسئولان باشگاه ناپولی برای جایگزینی میلیک، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت است. آزمون یک فصل خوب را در زنیت سن‌پترزبورگ داشته و می‌تواند گزینه خوبی برای این ناپولی باشد. البته هم موریقی و هم آزمون گزینه‌های جدی لاتزیو هم هستند.

عضو جدید هیئت مدیره پرسپولیس به زودی معرفی می‌شود

با حضور مهدی محمدنبی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست دبیرکلی، جمع نفرات هیئت مدیره سرخپوشان به ۳ نفر رسید.

با استعفای ایرج عرب این هیئت مدیره با حضور مهدی رسول‌پناه، سیدمهرداد هاشمی، علی رغبتی و مهدی محمدنبی به کار خود ادامه داد و اینک نبی هم از این جمع جدا خواهد شد. در همین راستا وزارت ورزش و جوانان برای انتخاب جایگزین اقدامات لازم را در دستور کار قرار داده و شنیده‌ها حاکی از این است با یک فرد فوتبالی- اقتصادی مذاکراتی داشته‌اند. احتمالا این فرد به زودی جایگزین نبی در هیئت مدیره پرسپولیس می شود تا امور مدیریتی با خلل مواجه نشود.

کد خبر: 1064837

وب گردی

وب گردی