عامل تیراندازی مرگبار در قلعه گنج کرمان بازداشت شد

 دادستان عمومی و انقلاب از دستگیری عامل تیراندازی مرگبار در قلعه گنج که منجر به کشته شدن 3 نفر و همچنین زخمی شدن ۲ نفر از اعضای یک خانواده در قلعه گنج شده بود خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سجاد افشار منش از دستگیری عامل تیراندازی مرگبار در قلعه گنج خبر داد و گفت:دستگاه قضایی با قاطعیت با عوامل ناامنی در جامعه برخورد خواهد کرد.

سجاد افشار منش گفت: متاسفانه قاتل در خردادماه سال گذشته پس از شنیدن در خواست منفی مبنی بر ازدواج و برخی اختلافات دیگر به صورت مسلحانه به خانه خانواده دختر حمله می‌کند و در یک اقدام هولناک پدر-مادر و عمه خانواده را به ضرب گلوله به قتل می‌رساند و دو نفر دیگر از اعضای خانواده مجروح می‌شوند.

وی ادامه داد:پس از این حادثه بلافاصله قاتل که یک جوان متولد ۱۳۷۱بوده از محل جرم متواری می‌شود و مصدومین به بیمارستان منتقل می‌شوند که فقط دختر و پسر خانواده از مرگ نجات می‌یابند.

این مقام قضایی اعلام کرد: بلافاصله پس از این حادثه هولناک دادستانی قلعه گنج به موضوع ورود کرد و دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهم صادر شد.

وی ادامه داد: متهم در چندین استان کشور از جمله کرمانشاه و هرمزگان متواری بود که در نهایت طی یکسری اقدامات فنی از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی عصر امروز در قلعه گنج بازداشت شد.

دادستان قلعه گنج گفت:در این رابطه پرونده‌ای در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب این شهرستان تشکیل شده است و با قید فوریت به پرونده رسیدگی خواهد شد.

میزان

انتهای پیام /

کد خبر: 1064849

وب گردی

وب گردی