برنامه آموزشی دانشگاه علم و صنعت بعد از تعطیلات نوروز اعلام شد

دانشگاه علم و صنعت جزئیات برنامه‌های آموزشی دانشجویان بعد از تعطیلات نوروز را تشریح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه علم و صنعت آمده است: در راستای سیاست های کلی ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، کلاس های آموزشی دانشگاه به صورت الکترونیکی و از روز شنبه ۱۶ فروردین ماه ۹۹ مطابق فهرست کلاسی اعلام شده قبلی، ادامه خواهد یافت. معاونت آموزشی دانشگاه، مرکز آموزش الکترونیکی و مرکز فاوای دانشگاه ضمن اعلام آمادگی برای ارائه هر گونه راهنمائی برای برگزاری هر چه بهتر این کلاس ها، در اطلاعیه های جداگانه جزئیات مقررات مربوطه را اعلام نموده ­اند.

همچنین فعالیت کارکنان دانشگاه علم و صنعت از روز شنبه ۱۶ فروردین ۹۹ در قالب شیفتی و با حضور یک سوم همکاران در دانشگاه انجام خواهد شد که هر شیفت به صورت یک روز کار و دو روز استراحت در نظر گرفته شده است و تا اطلاع ثانوی به همین شکل ادامه خواهد یافت.

طبق این مصوبه، آن گروه از کارکنانی که محل سکونت آنها خارج از شهر تهران است، حتی المقدور برای شیفت کاری خود از مرخصی استحقاقی استفاده خواهند کرد.

همچنین ساعت کار دانشگاه علم و صنعت در روزهای کاری به صورت یکسره از ۸ صبح تا ۱۳ است و جهت حفظ سلامت کارکنان، سالن غذاخوری نیز تعطیل خواهد بود و هر یک از همکاران که در دوره تعطیلات، خود یا دیگر نزدیکانشان به این بیماری مبتلا شده­ اند، قبل از حضور باید موضوع را به مدیر مستقیم خود اطلاع دهند.

ضمن اینکه برای اطمینان از ارائه خدمات مناسب در روزهای کاری، لازم است معاونین دانشگاه، مدیران واحدها و رؤسای دانشکده ها فهرست افراد هر یک از شیفت های کاری را سریعاً تهیه و به امور اداری ارسال کنند، بدیهی است که در صورت اتخاذ هر گونه تصمیمی توسط ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا که سبب تغییر در این برنامه گردد، متعاقباً به اطلاع همکاران خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064855

وب گردی

وب گردی