برگزاری مسابقه فرهنگ‌سازی مقابله با ویروس کرونا و مدیریت بحران در واحد شاهین شهر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر از برگزاری مسابقه طراحی پوستر و جلوه‌های بصری با موضوع فرهنگ‌سازی مقابله با ویروس کرونا و مدیریت بحران خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شاهین شهر، عبدالرسول مستاجران معاون فرهنگی و دانشجویی واحد شاهین شهر، تعطیلی دانشگاه‌ها برای مقابله با ویروس کرونا و ضرورت حفظ ارتباط علمی و فرهنگی دانشجویان با دانشگاه را یادآور شد و اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر علاوه بر برگزاری کلاس‌های مجازی، به‌منظور فرهنگ‌سازی برای پیشگیری و مقابله با توسعه ویروس کرونا اقدام به برگزاری مسابقه طراحی پوستر کرده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر به‌دلیل دارا‌بودن رشته‌های گرافیک، مهندسی کامپیوتر، امور فرهنگی و رسانه و برنامه‌ریزی فرهنگی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد از ظرفیت بسیار مناسبی برای کمک به فرهنگ‌سازی بصری برخوردار است.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر تاکید کرد: دانشجویان می‌توانند طرح‌های خود را با استفاده از نرم‌افزارهای مربوطه طراحی و به دانشگاه ارائه کنند.

مستاجران اضافه کرد: آثار ارزشمند این مسابقه به‌منظور استفاده در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا و شهرداری‌های استان اصفهان قرار خواهد گرفت تا به نام طراح اثر منتشر شود.

وی عنوان کرد: دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند حداکثر تا بیستم فروردین‌ماه طرح‌های خود را به به‌صورت مجازی به حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد شاهین‌شهر ارسال کنند.

این مقام مسئول افزود: در پایان مسابقه به نفرات برتر جوایز ویژه اهدا و به تمامی طراحان شرکت کننده در این مسابقه نیز از طرف دانشگاه گواهی ارائه اثر اهدا می‌‌شود‌.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064856

وب گردی

وب گردی