تجهیز و راه‌اندازی نقاهتگاه عمومی برای شرایط اضطرار در واحد همدان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: این واحد دانشگاهی در راستای مسئولیت اجتماعی خود نسبت به تجهیز و راه‌اندازی نقاهتگاه عمومی برای مواقع اضطراری اقدام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از همدان، علیرضا پیرحیاتی معاون توسعه مدیریت و منابع واحد همدان در تشریح اقدامات انجام شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در مبارزه با شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: با توجه به لزوم پیش‌بینی شرایط خاص و اضطراری و در راستای تعامل حداکثری با مسئولان استانی با بهره‌گیری از امکانات موجود در انبارهای خود نسبت به تجهیز و راه‌اندازی نقاهتگاه عمومی به ظرفیت ۳۵۰ نفردر یکی از سالن‌های ورزشی سطح شهر همدان اقدام شد.

وی افزود: اقدامات پیشگیرانه لازم به‌منظور جلوگیری از ابتلای همکاران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان به‌صورت گسترده صورت گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با‌بیان‌اینکه ضدعفونی فضاهای اداری فعال در دانشگاه روزانه دوبار انجام می‌شود اظهار کرد: برای جلوگیری از ارتباط مسنقیم دستان افراد با سطوح مختلف، دستمال کاغذی در درب ورودی و داخل آسانسور تعبیه شد.

پیرحیاتی تاکید کرد: از آنجا که در مبادی ورودی دانشگاه‌ شاهد بیشترین تراکم جمعیت هستیم ضدعفونی کردن این مبادی با دقت و به تعدد انحام می‌شود.

وی زمانبندی بازگشایی دانشگاه را یادآور شد و ابراز کرد: درباره آغاز به‌کار فعالیت‌های دانشگاه تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا و مسئولان استانی هستیم، هرچند زیرساخت‌ها و تولید محتوای درسی برای ادامه فعالیت‌های آموزشی دانشگاه فراهم شده و ادامه نیمسال تحصیلی تا زمان بازگشایی کلاس‌های درسی، از طریق آموزش‌های انلاین پییگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064857

وب گردی

وب گردی