تردد موتورسیکلت‌ در اصفهان ممنوع شد

رییس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا گفت: موتورسیکلت‌ها هم همانند خودروها مشمول محدودیت و ممنوعیت تردد در شهرهای استان اصفهان هستند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، عباس رضایی گفت: تنها پیک‌های موتوری که برای حمل کالا فعالیت دارند؛ مجاز به تردد در سطح شهر هستند.

استاندار اصفهان تاکید کرد: براساس تصمیم ستاد کرونای استان، پلیس در صورت مشاهده موتورسیکلت‌سواران تک سرنشین و یا به همراه خانواده به اعمال قانون و توقیف و انتقال موتور سیکلت به پارکینگ اقدام می‌کند.

رییس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا با اشاره به ارزیابی مطلوب در استان اصفهان مبنی بر کاهش تجمع مردم در مکان‌های عمومی و توجه به توصیه مهم در خانه ماندن گفت: همه شهروندان باید با رعایت موارد بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی دست به دست هم بدهند تا هر چه سریعتر آمار ابتلا و انتقال این بیماری به حد صفر برسد و فشار کاری کادر بهداشت و درمان استان کاهش یابد.

رضایی یادآور شد: کماکان ۲۱۱ ایستگاه کنترل و غربالگری در ورودی‌های استان و شهرستان‌ها دایر است و محدودیت‌های تردد به استان را اعمال می‌کنند.

رییس ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا اضافه کرد: تاکنون بالغ بر 4 هزار و ۷۰۰ دستگاه خودرو از مبادی ورودی به استان به استان‌های خود بازگردانده شدند.

استاندار اصفهان با اشاره به اعمال قانون و محدودیت از درب منازل گفت: با توجه به اینکه برخی از شهروندان به دور زدن در شهرها می‌پرداختند این قانون اجرا شد تا از این گونه ترددها نیز جلوگیری شود.

پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور

انتهای پیام/

کد خبر: 1064939

وب گردی

وب گردی