مشاوره رایگان مقابله با کرونا برای سالمندان

با انجام مشاوره تلفنی، پویش «مقابله با کرونا، فرصتی برای همدلی با سالمندان» توسط انجمن طب سالمندان و سالمندشناسی ایران و دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، شکل گرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، احمد دلبری، رئیس انجمن علمی سالمند شناسی و طب سالمندان ایران گفت: با توجه به شیوع روزافزون بیماری کرونا و افزایش اضطراب و استرس در میان سالمندان و مراقبان، به منظور کاهش میزان مراجعه آنها به مراکز بهداشتی، درمانی و همچنین کمک به کنترل استرس خانواده‌ها، مشاوره رایگان تلفنی با عنوان پویش «مقابله با کرونا، فرصتی برای همدلی با سالمندان» شکل گرفته است.

وی گفت: در این پویش اساتید، متخصصان، کارشناسان و فعالان حوزه سلامت و سالمندی کشور به عنوان مشاوران و افراد مرجع به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود می‌ پردازند.

دلبری تصریح کرد: مقابله با کرونا و راهنمایی صحیح 8 میلیون نفر سالمند کشور به عنوان یکی از آسیب پذیرترین گروه‌های جامعه و خانواده های آنان، نیازمند عزم ملی فعالان حوزه سلامت است، بنابراین از عموم متخصصان داوطلب این رشته استدعا دارد در راستای مشاوره صحیح و آگاه بخشی خانواده‌ها و سالمندان عزیز و با هدف ایجاد حس امید و همدلی، این انجمن را در برگزاری هرچه بهتر این پویش یاری کنند.
وی گفت: هم اکنون این انجمن نیازمند حمایت و راهنمایی و پیوستن متخصصان، پزشکان و کارشناسان عضو انجمن های علمی و سازمان نظام پزشکی به این پویش ملی جهت مشاوره تخصصی تلفنی به سالمندان و خانواده های آنان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1064992

وب گردی

وب گردی