نخستین شماره ویژه‌نامه هم‌شاگری سال ۹۹ منتشر می‌شود

دبیر واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: ویژه‌نامه هم‌شاگردی به مناسبت آغاز سال جدید و تحت محوریت بیماری کووید ۱۹ منتشر خواهد شد.

عاطفه نصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از انتشار ویژه نامه نشریه اختصاصی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با عنوان «هم‌شاگردی» خبر داد و گفت: این ویژه‌نامه به مناسبت آغاز سال جدید و تحت محوریت بیماری کووید ۱۹ منتشر خواهد شد.

وی درباره محورها و موضوعات مطرح شده در ویژه نامه هم‌شاگردی عنوان کرد: در این ویژه نامه به مواردی از جمله پیام نوروزی مقام معظم رهبری، تجربه اقتصادی پویا و مولد، فعالیت‌های گروه جهادی شهید شاهینی، بیماری کرونا، وحدت انتخاباتی جریان انقلابی و قهرمانان گمنام این روزها پرداخته شده است.

دبیر واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ادامه داد: ویژه‌نامه هم‌شاگردی در دفاتر عضو اتحادیه در دانشگاه‌های سراسر کشور توزیع خواهد شد. همچنین این نشریه به صورت الکترونیکی در کانال و سایت قرار می‌گیرد تا دانشجویان و علاقه‌مندان با دانلود فایل، ویژه‌نامه را در اختیار داشته باشند.

نصوری با تاکید بر اهمیت پیام نوروزی رهبر انقلاب خاطر نشان کرد: پیام نوروزی رهبری هر ساله سرلوحه فعالیت تشکل‌های دانشجویی برای سال جاری بوده است؛ سخنرانی ایشان که برخلاف سال‌های گذشته از حرم امام رضا(ع) به دلیل ویروس کرونا ایراد نشد، سراسر نکته برای جوانان و دانشجویان بود. اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در راستای تبیین پیام رهبری تلاش کرده در ویژه‌نامه هم‌شاگردی به‌صورت ویژه به ابعاد گسترده این سخنرانی بپردازد.

دبیر واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان خاطر‌نشان کرد: تلاش شده در ویژه‌نامه هم‌شاگردی از تحلیل و قلم دانشجویان عضو اتحادیه جامعه اسلامی استفاده شود تا فعالیت در این نشریه تمرینی برای آینده رسانه‌ای و تحلیلی دانشجویان باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065023

وب گردی

وب گردی