«نمکی» از زحمات بسیج در اجرای طرح ملی مبارزه با کرونا تقدیر کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه‌ای به سردار سلیمانی از کمک‌های سازمان بسیج مستضعفین و زحمات جهادی بسیجیان در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی نامه‌ای به رئیس سازمان بسیج مستضعفین از همراهی‌های بیدریغ، تلاش‌ها و زحمات جهادی بسیجیان در اجرای طرح بسیج ملی مبارزه با ویروس کرونا تقدیر کرد.

نمکی در این نامه با اشاره به توصیه حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص عدم کاهش شدت فعالیت‌ها در مبارزه با ویروس کرونا، اظهار داشت: گرچه تا مهار کامل بیماری ناشی از کووید ۱۹ همگان باید راه نسبتاً دشواری بپیماییم، ولی آنچه تا امروز حاصل شده جز با همدلی، وفاق و همراهی عزیزانی همچون حضرتعالی و همکاران گرانقدرتان به دست نمی‌آمد.

وی در بخش دیگری از این نامه با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در شرایط سخت تحریم و در مقایسه با کشورهایی که از تعنم اقتصادی برخوردار هستند نتایج افتخار آمیزی کسب کرده است، تاکید کرد: ضمن تقدیر از همراهی بی‌دریغتان امیدوارم تا آخر این راه پرفراز و نشیب در کنارمان بمانید و هر چه زودتر با سلامتی کامل مردم، شاهد آرامش و شکوفایی روز افزون کشورمان باشیم.

کد خبر: 1065029

وب گردی

وب گردی