گزارش عملکرد و رئوس برنامه معاونت‌های دانشگاه آزاد در سال جدید بررسی شد

دیدار نوروزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با معاونت‌های امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی سروری مجد مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جلسه دیدار نوروزی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با معاونان، مدیران کل و مشاوران دو معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

سروری مجد با بیان اینکه دیدار نوروزی طهرانچی با هر کدام از این معاونت ها یک ساعت و نیم به طول انجامید، اظهار داشت: در این جلسات معاونان، مدیران کل و مشاوران معاونت های امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند و به ارائه گزارش کاری از عملکرد سال 1398 و رئوس برنامه های معاونت های مربوطه در سال 99 پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پس از استماع گزارش عملکرد و رئوس برنامه ها به ارائه رهنمودهای لازم به منظور تعالی و توسعه فعالیت معاونت های دانشگاه پرداخت.

مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دیدارهای نوروزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با معاونت ها و مدیران کل دانشگاه آزاد اسلامی در هفته جاری برگزار خواهد شد، گفت: این جلسات به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و کمک به مهار ویروس کرونا به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1065060

وب گردی

وب گردی