رصد تحرکات آمریکا در منطقه توسط نیروهای مقاومت

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در بیانیه‌ای اعلام کرد: آمریکایی‌ها خوب بدانند و آگاه باشند که تمام تحرکاتشان در منطقه از چشم‌های نیروهای مقاومت در امان نبوده و رصد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان درباره تحرکات اخیر آمریکا در عراق بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: آمریکایی‌ها خوب بدانند و آگاه باشند که تمام تحرکاتشان در منطقه از چشم‌های نیروهای مقاومت در امان نخواهد بود و اگر غلطی کنند پاسخ کوبنده‌ای دریافت خواهند کرد و همین جا هشدار به آمریکا خبیث می‌دهیم که در صورت انجام هر خطای محاسباتی و حمله به نیروهای مردمی عراق و ایجاد هرگونه خرابکاری در منطقه،اینجا برایشان جهنم می‌شود.

دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد واحد زاهدان بیان کردند: نیروهای مقاومت با ایمان به خدا ورشادت و الگوبرداری از نهضت عاشورایی امام حسین(ع) و شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس کاری خواهند کرد که آمریکایی‌ها از هر لحظه زنده ماندشان و حضورشان در منطقه و از اعمالشان پشیمان شوند. تردید نکنید مصداق آیه «اشدا علی الکفار» رفتار خواهند کرد. در ضمن بدانید حمله موشکی به عین الاسد فقط و فقط یک سیلی بود و بترسید بر آن روزی که حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) رهبر مسلمان جهان لب تر کند آنوقت نه تنها از منطقه فراری خواهند شد بلکه جوانان مقاومت کاخ سفید را حسینیه کرده و از روی زمین نابودتان خواهند کرد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ملت و نیروهای مردمی عراق وحدت در مقابل دشمن شماره یک که همان آمریکا است، جدی بگیرند و از تفرقه و جدایی پرهیز کرده که مبادا دشمن مسلمان از این فرصت سو استفاده کنند و با توکل به خدا و توسل به اهل بیت و با تکیه برتعالیم دینی و قرآن پیروزید. فقط باید وحدت حفظ شود و در مقابل دشمن ایستادگی کرد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1065154

وب گردی

وب گردی